hej Otto. Jo, håller med Dig till största delen, men svaren är formella, därför är de trovärdiga i sina yttranden.
Jag ser ingen empati alls för oss som är förpassade till skuld-gettot i svaren.
Jag kanske är för bitter mot dem, men kan KFM driva folk så långt som till självmord m.m,
då kan inte jag begripa att om man är människa och jobbar på KFM, så gör man något åt saken.
Eller så får man man acceptera att man jobbar hos en Statlig myndigheter som driver folk till självmord, och inte bryr sig om det. Det är verkligheten idag, och så har det alltid varit, konstigt nog.
Personligen hade jag om jag jobbade på KFM fört ett jävla liv om hur vi behandlas, funkade inte det så hade jag sagt upp mig omedelbar verkan och gått till media, men det är jag det.
(Jag hittade kön när Vår herre delade ut hjärnor och hjärtan)
Någon förändring finns således inte i sikte. detta är fakta.
Jag läste nu här i forumet att Naimie med sin cancersjuke make är hårt ansatta av en Fogde som vill att de inte ska ha råd till Pedigree Pal ens. Att maken är cancersjuk är helt ovidkommande för KFM.
Det Naimie berättar är just i sådana situationer då KFM vill driva folk till självmord.
Finns ingen annan förklaring. Man kan inte skylla på regelverket hos KFM, för Fogden är en del av regelverket.
http://fattiga-riddare.se/forum/index.php?topic=3043.msg26576#msg26576