Gnurglan
|
 |
« skrivet: April 29, 2010, 22:16:15 » |
|
Jag fick beslut idag och har lyckats bli beviljad skuldsanering, börjar betala 30 maj  Är såå jätteglad det finns ett slut och skulderna växer inte mer. KOmmer att betala 51% av dagens skulder =)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
anyday_now
|
 |
« Svara #1 skrivet: April 29, 2010, 23:31:46 » |
|
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Loggat
|
Jag SKA bli skuldfri. Anyday now....
|
|
|
kenny555
|
 |
« Svara #2 skrivet: April 29, 2010, 23:39:34 » |
|
Kanon hoppas det blir som du nu önskar!!!Akta dig för krediter 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
noctumlux
|
 |
« Svara #3 skrivet: April 30, 2010, 00:06:52 » |
|
Najs.
|
|
|
Loggat
|
Livet är som idrott. Fuskarna försöker hela tiden vinna över de hederliga. --- pacta non sunt semper servanda. --- De råd jag ger är min reflektion samt åsikt och skall inte ses som korrekta absoluta sanningar. --- Noch ein Bier
|
|
|
fattigriddare
|
 |
« Svara #4 skrivet: April 30, 2010, 00:08:02 » |
|
Bra jobbat! GRATTIS! 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
alvedon
|
 |
« Svara #5 skrivet: April 30, 2010, 03:54:15 » |
|
Grattis Gnurglan, njuuuut! 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Patrik1
|
 |
« Svara #6 skrivet: April 30, 2010, 05:56:35 » |
|
Härligt att höra Gnurglan... Grattis 
|
|
|
Loggat
|
Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
|
|
|
Gnurglan
|
 |
« Svara #7 skrivet: April 30, 2010, 07:40:22 » |
|
Tack alla =) Känns lite som man blåst inkassobolagen på en storkund hehe. Lovar att jag absolut aldrig skaffar mig nya meningslösa skulder =)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Gnurglan
|
 |
« Svara #8 skrivet: April 30, 2010, 18:34:37 » |
|
Jahapp, trodde man skull slippa alla fönsterkuvert med inkassobolagens logga men nu börjar dom regna in om hur dom vill ha betalt istället =( Nu kunde dom väl varit lite mer dikreta eller =(
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
noctumlux
|
 |
« Svara #9 skrivet: April 30, 2010, 20:44:05 » |
|
Att de skickar brev med deras logga synligt: 4 § Inkassoverksamhet skall bedrivas enligt god inkassosed. Därvid skall iakttagas att gäldenär ej vållas onödig skada eller olägenhet eller utsättes för otillbörlig påtryckning eller annan otillbörlig inkassoåtgärd. 18 § Den som bedriver inkassoverksamhet skall ersätta skada som till följd av verksamheten tillfogas någon genom otillbörlig påtryckning eller annan otillbörlig inkassoåtgärd. Vid bedömande om och i vad mån skada har uppstått tages hänsyn även till lidande och andra omständigheter av annan än rent ekonomisk betydelse.
|
|
|
Loggat
|
Livet är som idrott. Fuskarna försöker hela tiden vinna över de hederliga. --- pacta non sunt semper servanda. --- De råd jag ger är min reflektion samt åsikt och skall inte ses som korrekta absoluta sanningar. --- Noch ein Bier
|
|
|
carisma
|
 |
« Svara #10 skrivet: Maj 01, 2010, 10:56:14 » |
|
Jahapp, trodde man skull slippa alla fönsterkuvert med inkassobolagens logga men nu börjar dom regna in om hur dom vill ha betalt istället =( Nu kunde dom väl varit lite mer dikreta eller =(
ja fast nu ser du slutet  Grattis
|
|
|
Loggat
|
en som inte skäms för sina skulder idag
|
|
|
anno
Full Member