Jag fick vara med om samma resa.Nada post på ca 5 år:)

Efter det så skrev jag min adress på min adress där jag hade befunnit mig på som ingen ens visste om
När jag väl skrev min adress då hade jag dribblat och hade full koll på läget och vilka skulder jag ev skulle kunna få.
Det kom ett par stycken men tro mig jag var på min vakt och bestred dom så fort dom dök ner i brevlådan som jag hatat innan eller ok haft allergi mot.
När jag bestred dessa då fick jag i alla 9 fall rätt.
1 Fall fick jag ta genom KFM men även där vann jag pga ingen kunde påvisa att dom hade skickat ut brev till mig.
Nu kom det 1 för 2 månader sedan den trodde jag faktiskt att jag skulle få betala för i det fallet var det 10 års preskribition på.
Men efter lite smarta lösningar så kunde jag dribbla bort den med.
Så nu lär det inte komma mer saker och livet är hel annorlunda och skoj att tom kolla brevlådan.
Och kommer det 1 brev från Inkasso då småler jag faktiskt för jag vet vad utfallet kommer att bli..
Så bara överkalag påpeka preskribition.Hitta bra alternativ alla dagar som tex du letat pantburkar på E4an/E6an bott i tält legat i trappuppgångar.Även att du bott på 1 adress så har du ju hyrt ut den sen vad din hyrestagare gjort med din post det vet du ju absolut inte.
Man ska aldrig fega utan gör motsatt emot vad inkassobolagen vill spela på deras falska uppgifter med.Dom ljuger och dribblar en massa så varför ska inte vi med skuld kunna dra samma vals