Sidor: 1 2 3 [4]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Jag skäms något fruktansvärt...  (läst 36080 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kenny555
Hero Member

Antal inlägg: 1109

« Svara #45 skrivet: Maj 06, 2010, 00:44:59 »

Skoj att se det gick bra för dig idag.Gott också att det finns normalt folk inom de olika brancher vi mer eller mindre jagas av.
Nu är det bara att ta resten på vägen när du ändå har fått upp lågan.
Nu fixar du detta ska du se
Loggat
Mellow
Jr. Member
**

Antal inlägg: 88

« Svara #46 skrivet: Maj 06, 2010, 19:53:01 »

Hej Annsie,vad glad jag blir för din skull!Nu är det din tur ska du se,det finns faktiskt hopp!Följer dig hela tiden,och återigen,LYCKA TILL!/Kramizar Mellow Wink
Loggat
Ulrika Ring
Hero Member

Antal inlägg: 1169

« Svara #47 skrivet: Maj 06, 2010, 20:51:41 »

@Annsie vilken livshistoria. Som jag känner med dig och din familj. Jag hoppas verkligen att du och ni får det bra. Varm omtanke till er alla.

Jag vill också tipsa dig om majblomman.se där kan man söka pengar till barn. Du har en 16 åring hemma och jag antar att det finns hål att stoppa i. Man får inga mängder med pengar men bara några hundralappar antar jag skulle göra din 16-åring glad? Du kan kontakta mig antingen via PM eller via mail
ulrika.ring@insolvensstockholm.se
och skicka över ett telefonnummer där jag kan nå dig så ska jag försöka hjälpa dig med den saken. Jag vet att dom har någon gång i maj som sista ansökningsdag och det kanske är försent nu men det går söka igen inför jul.

gå in på majblomman.se och se och skicka mig ett meddelande så hjälper jag dig med det som behövs.

många varma tankar. Och så roligt att se att så många vill ställa upp runt dig. Jag tycker du är värd det och ett steg i taget... Du är en bra människa. Glöm inte det. Dina barn också. Hälsa dom det från mig.

//Ulrika
Loggat
livsrop
Hero Member

Antal inlägg: 890

Hemsida
« Svara #48 skrivet: Maj 25, 2010, 00:50:02 »

Blir alldeles tårögd. Tänk att när väl steg 1 att be om hjälp väl är taget undrar man varför man inte gjort det tidigare.... men är ändå tacksam att man redan gjort det!
Varm kram till dig Annsie och lycka till, är själv ny här inne på forumet men ville skriva en rad! Håller tummarna att det fortsätter gå framåt för dig!
Loggat

Skam den som ger sig!
Sidor: 1 2 3 [4]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: