@Annsie vilken livshistoria. Som jag känner med dig och din familj. Jag hoppas verkligen att du och ni får det bra. Varm omtanke till er alla.
Jag vill också tipsa dig om majblomman.se där kan man söka pengar till barn. Du har en 16 åring hemma och jag antar att det finns hål att stoppa i. Man får inga mängder med pengar men bara några hundralappar antar jag skulle göra din 16-åring glad? Du kan kontakta mig antingen via PM eller via mail
ulrika.ring@insolvensstockholm.seoch skicka över ett telefonnummer där jag kan nå dig så ska jag försöka hjälpa dig med den saken. Jag vet att dom har någon gång i maj som sista ansökningsdag och det kanske är försent nu men det går söka igen inför jul.
gå in på majblomman.se och se och skicka mig ett meddelande så hjälper jag dig med det som behövs.
många varma tankar. Och så roligt att se att så många vill ställa upp runt dig. Jag tycker du är värd det och ett steg i taget... Du är en bra människa. Glöm inte det. Dina barn också. Hälsa dom det från mig.
//Ulrika