Sidor: 1 ... 5 6 [7]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Var ska jag börja?!  (läst 67290 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #90 skrivet: April 02, 2010, 19:47:47 »

Ja ja, ni kan väl lösa Meggies problem om ni anser er kallade. Det kommer ni inte att göra!!

Jag fick skit för att jag hade en åsikt, man ska väl tydligen hålla käften och bara jamsa med.
Nu sätter jag ned foten och säger att nu j*vlar får det vara nog!

Vi ska vara glada och tacksamma över att fler och fler skuldsatta faktiskt hittar hit till detta forum, inte skrämma bort dem!
Genom att registrera sig här och ge sig in i diskussionerna har man tagit ett stort steg på vägen!
Jag har själv en gång i tiden varit en "slarver" som menade på att "har jag hamnat hos fogden spelar det ingen roll om jag lägger på några hundra tusen till i skulder där, Det är ändå kört..."

Vad som hänt tidigare i livet är väl av mindre betydelse, och det är väl bra att man kommer till insikt och vill komma ur skiten?
Dessutom kan jag säga att det finns en och annan som menar på att det inte är ens fel att man hamnat där, och faktiskt kan det vara så!
För mig var det så från början. Jag blev blåst av min före detta som levde ett dubbelliv på min bekostnad, och det var fan inte mitt fel!

Nu stänger jag denna tråd och vill absolut inte se nåt mer sånt här tjafs! Angry Angry Angry
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Sidor: 1 ... 5 6 [7]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: