Hmm, tänkte bara dela med mig av morgonens nyhet:
Jag fick utdelat en varning på Flashback för hot och personangrepp mot "Johan.Ohlsson" för följande rader i ett PM, dvs ett privat meddelande!
PM:
Hej igen!
Har nu tagit del av domen som du antyder kring.
Bättre att sluta antyda på sånt som inte stämmer, så slipper vi denna pajkastning.
Börjar gissa vem du är, och är det som jag tror blir jag riktigt besviken.
Hoppas för allt i världen att jag har fel, för annars är det ett klavertramp som kommer att slå tillbaka, och det är ju bara tråkigt......
Nåväl, har du något annat att komma med så får du gärna höra av dig, men den dom jag fick ut av tingsrätten i Eskilstuna idag säger ju lite annat än vad som antytts i ditt inlägg.
Gissar väl att jag strax står på tur för outning och skandalisering eftersom jag gräver i detta och försöker få fram fakta, men den smällen tar jag i så fall med glädje.
Ha det så bra så länge!
Mvh
Tony
Det "lustiga" i detta är att denna "Johan.Ohlsson" därefter lägger ut ett inlägg under rubriken "Kändisskvaller" (dvs offentligt på forumet i en mycket välbesökt forumdel!):

Detta inlägg, som klart och tydligt strider mot PUL, lät en dåre till moderator på Flashback (Schlesien) ligga kvar helt öppet efter rapportering, dock flyttad till papperskorgen då jag inte är någon kändis.
Först efter kontakt med Admin på Flashback raderades inlägget.
Rapportering gjordes till Schlesien om överträdelserna 1.06, 0.09 samt 1.08.
Detta resulterade till...... ingenting.......

Men i ett
PM till Johan.Ohlsson i något vi båda vet vad det handlar om så får jag alltså en varning.....
Haha, ja världen är inte rättvis ibland! Men man får ta det hela med humor!
En del här på FR har ibland hört av sig till mig och menar att jag har varit för hård, men jag är klart mer tolerant än
"Flashback forum - Yttrandefrihet på riktigt"