Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Vad gör man då en rådman hos TR inte kontrollerat KFMs uppgifter?  (läst 5532 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Master69
Full Member

Antal inlägg: 149

« skrivet: Augusti 03, 2021, 15:09:19 »

Så mitt överklagande hos TR gick inte igenom, men än värre är att dom inte ändrat KFMs beslut om löneutmätning, eller förbehållsbeloppet då. Det finns alltså uppgifter som TR (läs rådmannen) inte brytt sig om att kontrollera, dvs vem får barnbidraget, vart jobbar jag, inkomst, singel eller sambo-gift, utan litat blint på KFM's ifrån början felaktiga uppgifter. Killen har gjort det lätt för sig, och fått en längre fikarast. O i domen också låtit mig få veta att det inte går att överklaga. Man trodde våra domstolar i allafall gjorde en faktakoll innan dom lägger en dom, men så är tydligen inte fallet. Hur fan gör jag nu, blir våldtagen av inkompetenta myndigheter:-(
Loggat

We shall fight in the media, we shall fight in the halls of politics, we shall fight injustice, we shall fight a flawed system, I am not one, we are legion, we shall never surrender.
Master69
Full Member

Antal inlägg: 149

« Svara #1 skrivet: Augusti 09, 2021, 14:22:38 »

JO anmälan har gjorts mot de båda inkompetenta personerna hos TR och KFM, får se vad det blir av detta.
Loggat

We shall fight in the media, we shall fight in the halls of politics, we shall fight injustice, we shall fight a flawed system, I am not one, we are legion, we shall never surrender.
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: