Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Dagens juridik - andelen skuldsatta ökar  (läst 17660 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nyx
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 494


« skrivet: Juli 01, 2015, 09:48:45 »

Brukar inte skapa poster, men tänkte att eftersom ingen postat denna så gör jag det:

http://www.dagensjuridik.se/2015/06/allt-fler-ar-svart-skuldsatta-har-ett-hogt-pris-bade-den-enskilde-och-samhallet-0
Loggat

Kronoinspektör KFM (Inga svar jag gör här är i egenskap av tjänsteman)
Före detta inkassohandläggare

Förespråkare för en större reform i skuldindustrin
Varit borta från forumet en längre tid på grund av personliga skäl
cover
Jr. Member
**
Offline Offline

Antal inlägg: 50


« Svara #1 skrivet: Juli 02, 2015, 08:56:31 »

Ett stort tack till dig Nyx och alla andra eldsjälar här på FR. Vet det är många som uppskattar er kunskap och hjälp.
Loggat
Nyx
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 494


« Svara #2 skrivet: Juli 02, 2015, 13:00:10 »

Det är trevligt att vara uppskattad, men någon eldsjäl vill jag nog inte kalla mig. Bara en vanlig utbildad människa, med kunskap om skuldindustrin och ett samvete.

De verkliga hjältarna är de på forumet som trälat i år med dessa frågor, och hjälpt massvis av folk trots att de har egna problem att brottas med. Smiley
Loggat

Kronoinspektör KFM (Inga svar jag gör här är i egenskap av tjänsteman)
Före detta inkassohandläggare

Förespråkare för en större reform i skuldindustrin
Varit borta från forumet en längre tid på grund av personliga skäl
herkules
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 154


« Svara #3 skrivet: Juli 02, 2015, 15:50:48 »

Det är trevligt att vara uppskattad, men någon eldsjäl vill jag nog inte kalla mig. Bara en vanlig utbildad människa, med kunskap om skuldindustrin och ett samvete.

De verkliga hjältarna är de på forumet som trälat i år med dessa frågor, och hjälpt massvis av folk trots att de har egna problem att brottas med. Smiley


 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: