Jag sökte min bank för betalning på min skuldsanering, blev idiotförklarad av dom flesta o bara näheedu lilla gumman (i tonen) det där ligger hos Lindorff, fast jag sa att jag pratat med dom och den inte finns där, och att jag pratat med handläggaren så trodde dom inte på mig.. Utan förklarade att jag hade kredit där som jag gärna fick utnyttja!?!
I vilket fall som helst efter många samtal till olika personer så ringer en supertrevlig tjej upp och tackar att jag sökt upp dom och att de kommer att skicka ut avi omgående, att dom missat att göra iordning det.

Frågan jag undrar över som banken inte kan svara på är:
Den skulden som ligger hos banken är på ett konto som jag fortfarande efter flera år har gemensamt med mitt ex, de påstår att jag inte kan "skriva ur" mig ur det kontot eftersom att det är en skuld kvar och vi båda står på den, det här med att jag betalar på den skulden via min skuldsanering bara svishar förbi.
Är det någon som vet hur man gör? För egentligen har ju jag ingenting med det kontot att göra längre? och inget jag vill ha kvar efter att min sanering är klar.
Mvh S