Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Godkänt betalningsplan! ännu mer väntan..  (läst 5434 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sanne
Newbie
*

Antal inlägg: 26

« skrivet: Augusti 24, 2013, 09:16:37 »

Då återstår 3-4 veckors väntan, jag har fått betalningsplanen och godkänt den! Ännu ett steg närmare,  min handläggare är hur bra och trevlig som helst, känns som att det underlättar hela processen Smiley
Nu hoppas jag att ingen sätter sig på tvären, för då får jag göra min första inbetalning i oktober!

Hoppas att det går igenom,  vore så jävligt att snubbla på mållinjen!
Loggat
kojak
Hero Member

Antal inlägg: 978

« Svara #1 skrivet: Augusti 24, 2013, 21:09:08 »

törs nästan lova att det går vägen när det kommit så här långt. Halvt om halvt grattis !!  Wink
Loggat

Har pågående skuldsanering. En grundlig förundersökning och en utförlig ansökan var nyckeln för mig, förutom en obetalbar skuld.
PJ
Newbie
*

Antal inlägg: 29

« Svara #2 skrivet: Augusti 25, 2013, 00:08:48 »

Ja har det gått så långt så händer inget. jag började betala i Oktober för två år se. Så har snart avverkar två femtedelar. Känns riktigt gött.
Lycka till
Loggat
Sanne
Newbie
*

« Svara #3 skrivet: Augusti 25, 2013, 08:34:29 »

Är det så? Jag frågade handläggaren vad som kan göra att det blir avslag, men han hade inga direkta exempel.
Vågar knappt hoppas, fast ni säger att det typ kommer gå!!  Smiley

Tycker det här forumet är suveränt,  synd att jag inte hittade det tidigare,  men man hade väl huvudet i sanden och orkade inte med saker som handlade om ekonomi.
Loggat
Sanne
Newbie
*

« Svara #4 skrivet: Augusti 25, 2013, 08:35:32 »

Och grattis PJ, det går ju snabbt,  snart fri Smiley
Loggat
hemmes
Newbie
*

Antal inlägg: 35

« Svara #5 skrivet: Augusti 26, 2013, 17:58:19 »

Det är precis samma för mig, jag har godkänt betalningsplanen och min första betalning ska vara i oktober om ingen sätter sig emot. Jag vill bara börja så jag ser ett slut på det! Min handläggare sa att de ska skicka in delgivningskvitto först och där får de tre veckor på sig att godkänna planen. Men det kan vara så att de dröjer med att skicka in delgivningskvittot. Jag hoppas de verkligen skickar in fort!
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: