Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Chatt på gång!  (läst 20596 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« skrivet: Maj 03, 2013, 10:47:59 »

Som många märkt så har vi installerat en chatt till forumet.

Då denna ännu inte är helt färdig så fungerar inte chattfunktionen riktigt ännu.
Modulen ska kopplas samman med databasen så den känner av alla medlemmar vilket är
en förutsättning för att vi ska kunna chatta med varandra.
Dessutom ska allt översättas till svenska vilket även det tar en stund.

Det man i dagsläget ska kunna göra fullt ut är dels att spela spel!!
Du hittar alla små inbyggda spel under den lilla svarta ikonen i listen längst ner.

Vi kommer att komma med mer info inom kort! Smiley
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Pitbull
Jr. Member
**

Antal inlägg: 51

« Svara #1 skrivet: Maj 03, 2013, 21:55:28 »

Kul att sidan utvecklas så att jag som är ny kan få snabb hjälp av andra nu, och hjälpa andra när jag har lärt mig hur saker och ting går till  Wink
Loggat

Jag kommer att komma levande ur detta skuldhelvete
pellegj
Sr. Member

Antal inlägg: 304

« Svara #2 skrivet: November 01, 2013, 11:34:08 »

Som många märkt så har vi installerat en chatt till forumet.

Då denna ännu inte är helt färdig så fungerar inte chattfunktionen riktigt ännu.
Modulen ska kopplas samman med databasen så den känner av alla medlemmar vilket är
en förutsättning för att vi ska kunna chatta med varandra.
Dessutom ska allt översättas till svenska vilket även det tar en stund.

Det man i dagsläget ska kunna göra fullt ut är dels att spela spel!!
Du hittar alla små inbyggda spel under den lilla svarta ikonen i listen längst ner.

Vi kommer att komma med mer info inom kort! Smiley

Jag vet inte om det är jag som någon fel inställning eller om det är borttaget igen, men jag kan inte se någon liten svart i någon list längst ner.
Loggat

Jag är ingen jurist, tänk på det när ni läser mina inlägg. Det finns alltid en risk att jag tolkar saker fel.
Jag tar inget som helst ansvar om någon råkar illa ut på grund av det jag skriver, då jag skriver som jag uppfattar det, vilket mycket väl skulle kunna vara helt fel.
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #3 skrivet: November 01, 2013, 12:22:22 »

Jag vet inte om det är jag som någon fel inställning eller om det är borttaget igen, men jag kan inte se någon liten svart i någon list längst ner.
Stämmer bra att du inte hittar den....  Undecided

Tyvärr så fungerade det inte som det skulle, och det ställde till en del problem, så det projektet är lagt lite på sidan så länge.
Möjligtvis att vi återupptar det när det finns lite mer tid över att skaffa kunskaperna till att få det att fungera tillförlitligt.
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: