Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: 9000 medmänniskor ansökte om  (läst 20729 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kraft
Full Member

Antal inlägg: 154

« Svara #15 skrivet: Februari 15, 2013, 13:47:51 »

Jag skulle dock vilja säga att en stor del av personer som jobbar inom Myndigheter har psykopatiska drag eller om ni vill personlighetsstörningar där många av dessa personer har inskjuknat i maktmissbruk, dessa personer dock kan tala "väl" och är oftast "vältaliga" talar med huvudet och har inget hjärta är iskalla och dömande mot sina medmännskor.Dock ska man komma ihåg att dessa personer dömer sig själva i stor skala har en bakgrund som dom inte är medvetna om,kännetecknen är ensamhet,är alkoholister medberoende är vuxna barn till alkoholister eller är vuxna barn till Narcissistiska föräldrar  jagar ständigt efter bekräftelse,Gissar sig till vad som är normalt beteende,försöker vara överlägsen sin medmänniska straffa och döma,är oförmögen att känna empati och medkänsla till andra är giriga Egot styr allt,ja listan kan göras lång.Avslutningsvis vill jag dock lyfta fram och säga att det som jag vet och har BEVIS på är Intrumcleaner har hjälp ett otal människor från ett helvete där KFM-gestapo och Inkassotjuvarna sitte i knäet på varandra och äter semlor hela dagarna till nu ett bra liv,tack IC för rättvisan

Loggat

Orsaken till alla negativa känslor är en störning i kroppens energisystem.
astajävel
Full Member

Antal inlägg: 149

Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en!

« Svara #16 skrivet: Februari 15, 2013, 13:49:18 »

När en lagman inte visar minsta intresse för era bevis kan det kanske vara läge att fundera på om man har något rättsligt hållbart att komma med.

Jag förstår att du är väldigt engagerad, men du kan inte skilja oviktigt från viktigt. Dina inspelningar på youtube t ex är intetsägande, det är svårt att förstå vad du menar och vad det är du tror du avslöjar, men du ger dem en stor tyngd som dramatiska avslöjanden.

Du är väldigt konspiratorisk, som här mot Ralf G Larsson och påståendet om att han bara lyssnar på Svensk Inkasso, och du har en bristande sakkunskap om det här området som jag tror blir mycket olycklig för de som anlitar dig. Jag vill varna alla för att anlita dig, det är bättre att söka professionell hjälp, t ex från kommunens budgetrådgivare.

Hej
Gadreel

Nu är det ju faktiskt så att en budgetrådgivare tycker inte att man ska bestrida felaktigheter, de tycker bara att man ska samanfatta sina skulder hur gamla de än är och söka skuldsanering.

Tycker du
Gadreel att detta är riktigt?

Tycker du att det är oriktigt att bestrida BLUFFFAKTUROR som JAG tex har fått få flera tusentals kronor Huh?

Jag uppfattar både budgetrådgivarna och KF inkl inkasso bolagen som brottslingar i många fall. De tar sig inte tid att lyssna på gäldenären.

De kolla inte upp om skulden är riktig och sann, FAST gäldenären kommer med bevis.

Hur ska vi hantera detta
Gadreel Huh?

Lev i verkligheten inte i en bubbla där ni gömmer er och tvättar er skitiga buk.

Bara för att man har skulder så är man ingen IDIOT.

Det finns INGET NORDISKT LAND som behandlar sina gäldenärer på detta smutsiga och förnedrande sätt som vi gör i SVEARIKE.

Inte heller något land som tillåter att inkasso bolagen och myndigheter tillåts att KLIPPA OCH KLISTRA.

Vad pratar ni om på kafferasten Huh?

Bara undrar för det verkar vara rena rama dagisverksamheten hos er och andra myndigheter.

UTAN detta forum så skulle många av oss skulsatta vara DÖDA.

MVH ASTAJÄVEL som gärna vill ha svar på sina frågor.
Loggat

Only GOD can JUDGE me
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: