Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Posten  (läst 3877 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
blindsorken
Full Member

Antal inlägg: 234

« skrivet: Augusti 07, 2012, 16:12:21 »

I dag hände mig något roligt, jag har fått post. Post från KFM gällande min skuldsanering. Det roliga i det hela är att posten till mig har skickats till min fd. man, och han bor i en annan stad. Har mejlat KFM om det, men inte fått svar. Man får väl vara glad att de inte skickat posten till någon man inte känner. Ska hämta posten i kväll, då jag ändå ska till staden han bor i, men i alla fall, vad tänker KFM på.OBS, det är 17 mil emellan oss.
Loggat
noctumlux
Hero Member

Antal inlägg: 2924

raising hell against injustice

« Svara #1 skrivet: Augusti 07, 2012, 17:06:01 »

I dag hände mig något roligt, jag har fått post. Post från KFM gällande min skuldsanering. Det roliga i det hela är att posten till mig har skickats till min fd. man, och han bor i en annan stad. Har mejlat KFM om det, men inte fått svar. Man får väl vara glad att de inte skickat posten till någon man inte känner. Ska hämta posten i kväll, då jag ändå ska till staden han bor i, men i alla fall, vad tänker KFM på.OBS, det är 17 mil emellan oss.

Vad de INTE tänkt på är att de har brustit i sin hantering och därmed orsakat en integritetsbrott genom att en person som inte har med ditt liv att göra har fått känsliga uppgifter om dig.
Loggat

Livet är som idrott. Fuskarna försöker hela tiden vinna över de hederliga.
---
pacta non sunt semper servanda.
---
De råd jag ger är min reflektion samt åsikt och skall inte ses som korrekta absoluta sanningar.
---
Noch ein Bier
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: