Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Det gick!!!!  (läst 9125 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
kontroll-i-kaoset
Newbie
*

Antal inlägg: 20

« skrivet: April 19, 2012, 12:38:35 »

Grin Grin Efter 8 låååånga månade med mycket psykist och fysiskt lidande så gick skuldsaneringen igenom!!! HURRA!!! Juristen gick på skusans linje och det var ju ett löjligt och lite fult motstånd som Kredit ink. försökte med!! Men tji fick dom.
NU startar ett lugnare och mer rakryggat liv, 5 år är inget mot resten av livet, Tack för den här sidan/förening eller forumet heter det kanske, är såååå tok lycklig idag och vill krama hela världen!!

Lycka till alla och fortsätt att kämpa!!
Loggat
kojak
Hero Member

Antal inlägg: 978

« Svara #1 skrivet: April 19, 2012, 12:54:10 »

Härligt, grattis och kram tillbaks. Vad var det för motsättning de hade om man får vara nyfiken?
Loggat

Har pågående skuldsanering. En grundlig förundersökning och en utförlig ansökan var nyckeln för mig, förutom en obetalbar skuld.
kontroll-i-kaoset
Newbie
*

« Svara #2 skrivet: April 19, 2012, 14:05:04 »

Tack, känslan är underbar!!

Dom hävdade att skulden var för ung, men den är 3 år gammal och det ska inte spela någon roll enlig lagändringen förra året och den uppkom av en förlust försäljning på mitt hus för 5 års sedan som vart ett blanco lån jag inte kunde betala längre då jag fick extra hög ränta (8,4%) pga min låga pension. Om jag förstod det rätt så är det frågan om HUR den uppkom som kan ställa till det.
Loggat
nattblomma
Jr. Member
**

Antal inlägg: 51

« Svara #3 skrivet: April 19, 2012, 20:42:48 »

Stort grattis!Vet vilken underbar euforisk känsla du har just nu!Jag ska själv göra min 2a betalning denna månaden.Fula knep fick jag med ta del av där jag i mail blev upplyst om att de minsann påpekat skulden var för ung...o när jag upplyste om lagändringen hördes inget  från dom!märkligt?
grattis igen o lycka till!
Loggat
blindsorken
Full Member

Antal inlägg: 234

« Svara #4 skrivet: April 19, 2012, 23:14:45 »

Så roligt att läsa om dem som lyckats få skuldsanering, jag blir så glad. Stort Grattis.
Loggat
z2000
Sr. Member

Antal inlägg: 275

« Svara #5 skrivet: April 20, 2012, 07:23:06 »

Grattis.

För min del ska jag i nästa månad betala min 20:e, då har man gjort en tredjedel.
Loggat
Ljuset
Sr. Member

Antal inlägg: 319

« Svara #6 skrivet: April 20, 2012, 09:56:16 »

Grattis.  Grin
Loggat

http://evigskuld.wordpress.com

Mina tankar om världen runt mig
Lamborgini
Full Member

Antal inlägg: 210

« Svara #7 skrivet: April 20, 2012, 10:15:54 »

Grattis
Loggat
lasseh
Sr. Member

Antal inlägg: 292

« Svara #8 skrivet: April 21, 2012, 12:43:16 »

STORT GRATTIS!
Själv är jag inne på min 18:e inbet, o det funkar fint. Ja, visst är det en härlig känsla (efter att ha suttit fast i eländet i 22 år)  Grin
Loggat
kontroll-i-kaoset
Newbie
*

« Svara #9 skrivet: April 23, 2012, 13:30:24 »

Cheesy Tusen tack alla, Jag längtar efter första betalningen i april och nu är det nedräkning månad för månad HURRA!! Tänk att man kan vara glad för att man fått skuldsanering!! Men alla som har och har haft skulder förstår glädjen!
Kram till alla och nu fortsätter vi kämpa!!
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: