Jag har en ny fråga..var inne och tittade på "mina sidor" på en av mina borgenärer och upptäckte där att det var inskrivit LAGLIG SKULDSANERING ..och avdrag på den summan.Och det var ju bra.Men sen så upptäckte jag att dom ÖPPNAT upp detta kontot igen istället för AVSLUTA det.

.vilket innebar en KREDITGRÄNS och KÖPUTRYMME..något jag VERKLIGEN INTE vill ha el ta del av igen!Vill de att folk ska hamna i samma fällor igen eller vad?Nu är jag stark och har fattat mitt beslut för mitt framtida liv så jag kan ju motstå detta,men alla kanske inte kan det.Dessutom..o nu blev jag helt konfunderad så hade de samlat ihop all ränta som tickat på under min process,som jag trodde var "fryst" och lagt den på att jag var skyldig denna summan o den ska enligt dom betalas sista mars...kan detta verkligen stämma? Har jag haft fel för mej att de inte får slänga på räntor i efterhand efter beslut om sanering?O sen som grädde på moset kom det brev på posten med framtida inbetalningsanvisningar,och det var ju väntat och bra att de skickade ut för alla gör ju inte det.Men ska jag nu alltså betala dom 2 ggr,jag fattar inget alls.Någon som vet något om de här med räntorna?