Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Uppgiven  (läst 19477 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Misafe
Jr. Member
**

Antal inlägg: 62

« Svara #15 skrivet: Mars 07, 2012, 17:49:48 »

Stort grattis, en helt underbar känsla som är obeskrivbar om man inte varit i samma situation.. Nu kommer det helt plötsligt kännas roligt att betala räkningar igen när man vet att det finns ett slut inom en överskådlig framtid..
Loggat
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #16 skrivet: Mars 07, 2012, 17:58:52 »

Idag är en underbar dag!MITT namn var med på POIT!

Grin Grin Grin  Grattis!!
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
Fattig Menrik
Full Member

Antal inlägg: 151

« Svara #17 skrivet: Mars 07, 2012, 20:30:51 »

Fråg dem om de kan visa upp skuldebrevet, inklusiv din underskrift, i originalet.
Hejdå "skuld"
Loggat

Socialdepartementet : "...det skulle vara slöseri med skattebetalarnas pengar att låta lagrådet undersöka om den blivande lagen är laglig"

"Jag har jobbat ett helt liv, betalat skatt, trott på politiker och pensionsystemet.
Nu när leveransen ska ske kommer inga pengar!" Hebbe
nattblomma
Jr. Member
**

Antal inlägg: 51

« Svara #18 skrivet: Mars 08, 2012, 08:41:56 »

TACK alla snälla.Ja det var en helt underbar känsla att äntligen få VETA hur allting gått.5 år är ingenting,inte mot HUR jag levt i så många år.Nu finns det en budget som för min del är LYX mot hur det varit.Ska bli så underbart att starta denna saneringen och slippa betala in RÄNTOR utan faktiskt betala på SKULDERNA.

Jag förstår inte vad du menar fattigmenrik?Vem ska visa upp skuldebrev?Jag har aldrig tvistat om någon skuld utan vet klart vem jag är skyldig pengar så jag vill inte "slippa" undan något utan jag vill kunna  göra rätt och betala det som min inkomst tillåter och nu har det äntligen blivit så!
Loggat
kontroll-i-kaoset
Newbie
*

Antal inlägg: 20

« Svara #19 skrivet: Mars 08, 2012, 10:15:02 »

Cheesy STORT GRATTIS TILL DIG!!!! Underbart att få börja nedräkningen! 60 månader är ju inget mot resten av livet!! Lycka till nu och jag längtar tills mitt namn dyker upp på poit med Wink
Loggat
kojak
Hero Member

Antal inlägg: 978

« Svara #20 skrivet: Mars 08, 2012, 10:40:48 »

Grattis! Vilken lättnad och lycka!!  Smiley
Loggat

Har pågående skuldsanering. En grundlig förundersökning och en utförlig ansökan var nyckeln för mig, förutom en obetalbar skuld.
nattblomma
Jr. Member
**

« Svara #21 skrivet: Mars 08, 2012, 10:54:49 »

Tack!Jag håller tummarna för alla er som oxå står redo för börja ert nya liv!
Loggat
Fattig Menrik
Full Member

Antal inlägg: 151

« Svara #22 skrivet: Mars 08, 2012, 12:30:07 »

Jag förstår inte vad du menar fattigmenrik?Vem ska visa upp skuldebrev?Jag har aldrig tvistat om någon skuld utan vet klart vem jag är skyldig pengar så jag vill inte "slippa" undan något utan jag vill kunna  göra rätt och betala det som min inkomst tillåter och nu har det äntligen blivit så!
Jag är glad att du är glad med lösningen, Nattblomma!
 Smiley
Kanske nästa gång kan du använda min tankeställare; fast jag hoppas det behövs inte.  Wink
(Det handlar nämnligen om att borgenären måste visa upp skuldebrevet, för att bevisa att du har en skuld hos honom)

Ha det så gott!
Loggat

Socialdepartementet : "...det skulle vara slöseri med skattebetalarnas pengar att låta lagrådet undersöka om den blivande lagen är laglig"

"Jag har jobbat ett helt liv, betalat skatt, trott på politiker och pensionsystemet.
Nu när leveransen ska ske kommer inga pengar!" Hebbe
nattblomma
Jr. Member
**

« Svara #23 skrivet: Mars 08, 2012, 21:23:43 »

På det viset fattikmenrik..Det ska aldrig bli en nästa gång!Detta är en chans i livet man måste ta tillvara på för den återkommer  aldrig!
Loggat
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: