Hej!
Ny här och skulle behöva lite hjälp med lite frågor som är lite akuta.
Jag fick idag ett brev från KFm efter ha bestridit ett ärende dom fick in rörarande en skuld till telia från 1993 och det är från Sergel inkasso och där dom kommer med följande påstående:

Till detta bör tilläggas att jag varit borta under 3 år mellan 95-98 och 92-93 bodde jag i en annan del av sverige än dessa Teliatjänster som skulderna avser är och efter 98 så har jag fått skriva mig på olika adresser pga jag inte fått hyra nån lägenhet vitt pga mina skulder.
Sedan dess har det varit så och jag har inte heller något minne av dessa påstådda telsamtal eller brev dom påstår så det är det över 10 år sedan jag hörde något om dessa skulder.
Sergel påstår även att en kvinna vars namn jag aldrig hört skulle ha varit i kontakt med dom angående denna skuld. Läste på lite och såg att dom bör begära in en fullmakt om någon utger sig för att vara ombud för mig, och jag har aldrig skrivit på någon sådan.
Hur bestrider jag detta?
Jag är idag skuldfri och har fått ordning på min ekonomi och är 2012 kreditvärdig igen så detta är nåt som verkligen sätter käppar i hjulet för mig.
Snälla har nån nåt bra tips om hur jag ska göra nu då dom kräver svar inom 10 dagar så äre lite bråttom.