Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Ibland fuingerar inte forumet eller hemsidan!  (läst 27366 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sjuksköterskan
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 369


« skrivet: September 22, 2011, 16:19:29 »

Det händer mig ganska ofta nu. Har börjat komma den senaste månaden. Varken forumet eller hemsidan kommer fram. Alla andra hemsidor jag besöker fungerar smärtfritt. Något känt problem?
Loggat

Studerande till sjuksköterska. F.d. ingenjör. Pluggar juridik lite nu för att lära mig mer.
blindsorken
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 234



« Svara #1 skrivet: September 22, 2011, 17:00:38 »

Samma sak har hänt mig.
Loggat
RonjaRövardotter
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 238



Hemsida
« Svara #2 skrivet: September 22, 2011, 17:10:03 »


Jag håller med.

Det går väldigt, väldigt segt. Och mer än oftast går sidan inte att ladda ner.
Loggat

http://moneyfighting.bloggplatsen.se

FFF-Full Fart Framåt mot skuldfriheten.
Paris
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 245


« Svara #3 skrivet: September 22, 2011, 18:51:13 »



samma sak händer mig, ibland kommer man inte in på forumet, eller när man ska besöka senaste inläggen, jag trodde   de va   min bredbandsuppkoppling,
Loggat
Sjuksköterskan
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 369


« Svara #4 skrivet: September 22, 2011, 22:50:21 »

Nä. Något annat. Admin. Vet du vad felet är?
Loggat

Studerande till sjuksköterska. F.d. ingenjör. Pluggar juridik lite nu för att lära mig mer.
Sjuksköterskan
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 369


« Svara #5 skrivet: September 23, 2011, 12:48:42 »

Fick idag detta felmeddelande:

Connection Problems
 Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
Loggat

Studerande till sjuksköterska. F.d. ingenjör. Pluggar juridik lite nu för att lära mig mer.
roggan
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 518


« Svara #6 skrivet: September 23, 2011, 19:48:38 »

Det vore ju katastrof om forumet försvann...någon som har kontakt med Admin....det var länge sedan jag såg honom i forumet...fast jag vet att han har en del att stå i

Kan vi själva göra något...så detta inte faller...orolig blir man !
Loggat

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« Svara #7 skrivet: September 26, 2011, 02:02:07 »

Det har varit några störningar hos webbhotellet, och jag vet att dom arbetar på det att få det stabilt.

Jämfört med andra webbhotell som jag använder till både kunder och till andra webbproduktioner som vi jobbar med så har detta webbhotell fungerat väldigt bra.

Men tack för uppmärksamheten, och blir det upprepade störningar som inte jag heller upptäcker så är det ju bra om det rapporteras till mig.
Antingen i den här tråden, eller genom att maila: info@fattiga-riddare.se

Jag är ledsen över att jag inte själv haft möjlighet att vara så aktiv på forumet som jag varit tidigare....
Det har under våren/sommaren hänt en del som gjort att jag "gått underground" utåt sett.
En kund började hota (bl.a. mordhot) samt utöva utpressning mot mig vilket drabbade min familj mycket hårt....
Då vi dessutom var mitt uppe i planeringen av ett hyffsat lyxigt bröllop, och den här personen kontaktade Kronofogden för att stjälpa våran planering, så var vi tvungna att ligga lågt officiellt sett. Vi ville ju inte riskera att inte få det bröllop som vi verligen ville ha! haha!

Vi, hela familjen, lever för tillfället under skyddad identitet och vi vet inte riktigt hur länge detta kommer att hålla i sig.....  Undecided

Jag försöker trots det att hålla forumet levande så gott jag har möjlighet, och hoppas att Ni har överseende med detta under en period.

Forumet kommer INTE att läggas ner, utan det kommer att drivas vidare så länge det finns intresse och behov av det!  Cool

Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Paris
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 245


« Svara #8 skrivet: September 27, 2011, 23:19:51 »


Ikväll har det varit ovanligt  mycket störningar, jag fick ofta felmeddelande "websidan kan inte visas" Undecided

jag har checkat min internetuppkoppling, inget fel där  Huh?
Loggat
Mimosa
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 901



« Svara #9 skrivet: September 28, 2011, 17:26:06 »

Jag får till och från störning att inte kunna komma in samt gå vidare inne i forumet.
Loggat

Man kommer fram trots snigelfart
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« Svara #10 skrivet: September 29, 2011, 11:19:01 »

Ska kontakta tekniker på webbhotellet igen så får vi se hur det går. Men det har varit en del störningar till och från den senaste tiden, och dom är uppmärksammade på det och arbetar på en lösning.

Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
RonjaRövardotter
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 238



Hemsida
« Svara #11 skrivet: September 29, 2011, 13:10:36 »


Det är mycket bättre nu mot för hur det var, nu har inte jag haft några problem alls på flera dagar.

Och då loggar jag ändå in här flera gånger per dag så något har de i alla fall gjort för att ordna problemet.
Loggat

http://moneyfighting.bloggplatsen.se

FFF-Full Fart Framåt mot skuldfriheten.
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: