Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Flutt till usa  (läst 4557 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
yxrobban
Newbie
*

Antal inlägg: 1

« skrivet: September 04, 2011, 14:57:09 »

Jag håller på att sälja min villa för att flytta till min fru i usa. Jag funderar på att ta det som blir kvar efter jag betalat tillbaka huslånet med mig dit och lämna mina övriga lån här. Det är cirka 1300000 kr på wasa, 70 000 kr på ge samt 80 000 kr på csn och 50000 kr medlemslån på swedbank. Min fråga är om det är troligt att dom får tag i mig i usa och att dom kan driva in skulderna där? Sam vad som kan tänkas hända när jag kommer hit för att hälsa på familjen?
Loggat
sneeze
Full Member

Antal inlägg: 105

« Svara #1 skrivet: September 04, 2011, 16:01:53 »

Gör rätt för dig istället! Vad fan håller du på med?
Loggat

what comes around, goes around
kenny555
Hero Member

Antal inlägg: 1109

« Svara #2 skrivet: September 04, 2011, 16:02:02 »

Med det resonemangen så hoppas jag nästan att du får det i nacken den dagen
du kanske återvänder till Sverige,
Frun sparkar ut dig så får du snällt gilla läget och återvända till sverige med röva fullsketen av räntor/Skulder upp över öronen,
Det du egentligen gör är bedrägeri på hög nivå.
Visst man kan ha skoj med pengarna ett tag men risken är stor att dom får tag på dig till slut.
Jag tycker du ska försöka att resonera som en hederlig man och göra rätt för dig.
Har du däremot skulder upp över arslet redan nu då lär du ändå skita i detta ändå
Loggat
blindsorken
Full Member

Antal inlägg: 234

« Svara #3 skrivet: September 04, 2011, 19:00:56 »

Det är ju väldigt viktigt att "vanligt" folk gör rätt för sig, annars kan inte de andra "ovanliga" leva sitt liv fria till att inte behöva göra rätt för sig, det är ju en klassfråga, gör som eliten, då gör du rätt.
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: