Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Media här har ni en infallsvinkel.  (läst 19722 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
wow
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 113


« skrivet: December 19, 2010, 12:40:55 »


Finns det någon undersökning om barns psykosociala tillvaro och hur den drabbas med skuldsatta föräldrar.

Loggat

Preskription infaller om inte fordringsägaren (bevisligen) har gjort preskriptionsavbrottm eller att Du själv genom betalning, delgivning eller egen kontakt med fordringsägaren orsakat preskavbrott!
Nightmare
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1384


« Svara #1 skrivet: December 19, 2010, 14:18:24 »


Finns det någon undersökning om barns psykosociala tillvaro och hur den drabbas med skuldsatta föräldrar.



Ursäkta mig, men jag tycker inte att jag har det så snålt fast jag lever på existensminimum och trots detta sköter mina csn lån, är det bara jag som tycker så här eller finns det fler? Det enda jag tycker är frustrerande är att man inte ser ljuset i tunneln och för att kunna unna sig något utöver vardagen måste man mygla eller fuska på något sätt. Jag tror att det finns många människor som har det betydligt sämre än oss men som bara vägrar släppa allt, dom är det riktigt synd om för dom har varken något liv eller pengar och troligtvis kommer dom aldrig att få det heller.
Loggat
wow
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 113


« Svara #2 skrivet: December 19, 2010, 14:44:12 »


Jag är helt övertygad om att en del barns tillvaro blir drabbad till en viss utsträckning - individuellt - ja.

Loggat

Preskription infaller om inte fordringsägaren (bevisligen) har gjort preskriptionsavbrottm eller att Du själv genom betalning, delgivning eller egen kontakt med fordringsägaren orsakat preskavbrott!
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« Svara #3 skrivet: December 19, 2010, 19:27:57 »

Tona ned dig något är du snäll!
Din provocerande attityd kommer du inte långt med här!

Du, och alla andra, är lika välkomna här på forumet, men man får samtidigt tänka på hur man uttrycker sig mot de andra medlemmarna.

Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
wow
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 113


« Svara #4 skrivet: December 19, 2010, 23:58:34 »


Lite hjälp från valinder - ska ta och läsa den imorgon - skumma igenom och tycker det verkar både intressant och tänkvärt att läsa om detta.

http://www.arbetarrorelsenstankesmedja.se/files/barnfattigdom.webb.pdf
Loggat

Preskription infaller om inte fordringsägaren (bevisligen) har gjort preskriptionsavbrottm eller att Du själv genom betalning, delgivning eller egen kontakt med fordringsägaren orsakat preskavbrott!
Nightmare
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1384


« Svara #5 skrivet: December 20, 2010, 14:58:12 »

Tona ned dig något är du snäll!
Din provocerande attityd kommer du inte långt med här!

Du, och alla andra, är lika välkomna här på forumet, men man får samtidigt tänka på hur man uttrycker sig mot de andra medlemmarna.



Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
Loggat
Nightmare
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1384


« Svara #6 skrivet: December 20, 2010, 15:06:31 »


Jag är helt övertygad om att en del barns tillvaro blir drabbad till en viss utsträckning - individuellt - ja.



Ja det är min övertygelse också. I många fall tror jag även att dom blir mycket hårt drabbade, varför det diffar mellan olika skuldsatta låter jag stå osagt.
Loggat
alvedon
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 257



« Svara #7 skrivet: December 21, 2010, 01:28:01 »

Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

Jag tror att inlägget som åsyftas har editerats innan du hann läsa det. Admin har inte blivit koko Wink
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« Svara #8 skrivet: December 21, 2010, 10:12:43 »

Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

Jag tror att inlägget som åsyftas har editerats innan du hann läsa det. Admin har inte blivit koko Wink
Haha, alldeles rätt, inlägget editerades innan du hann läsa det! Grin

Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
wow
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 113


« Svara #9 skrivet: December 21, 2010, 12:19:49 »

Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

Jag tror att inlägget som åsyftas har editerats innan du hann läsa det. Admin har inte blivit koko Wink
Haha, alldeles rätt, inlägget editerades innan du hann läsa det! Grin

Ja det var en BARSK ton som var obefogat.
Så det var bara att rätta in sig i ledet igen  Smiley
Loggat

Preskription infaller om inte fordringsägaren (bevisligen) har gjort preskriptionsavbrottm eller att Du själv genom betalning, delgivning eller egen kontakt med fordringsägaren orsakat preskavbrott!
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: