Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Artiklar  (läst 8013 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
student
Newbie
*

Antal inlägg: 46

« skrivet: April 20, 2010, 11:50:23 »

Hej

Jag vill meddela att det är en kille som heter ****** som surfar runt på alla bloggar som lagt ut artikeln, han skriver saker för att svärta ner mig. Han har bland annat lämnat kommentarer på bloggen obestånd om mig occh min sambo som inte är av direkt trevlig läsning. Jag blev även uppringd av insolvens stockholm nu idag angående dessa kommentarer som han sprider. Det har inget med artikeln att göra och jag skulle uppskatta om ni som driver bloggarna kan rensa i kommentators fälten regelbundet, alternativt ta bort min artikel.

Jag kommer inte att bemöta hans kommentarer, eller på annat sätt uppmuntra hans aktiviteter och jag skulle vara tacksam om Ni gjorde detsamma.

//Student
Loggat
Nightmare
Hero Member

Antal inlägg: 1384

« Svara #1 skrivet: April 20, 2010, 12:39:03 »

Är det den jeppen man får upp när man googlar hans namn?Huh??
Loggat
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #2 skrivet: April 20, 2010, 13:06:47 »

Är det den jeppen man får upp när man googlar hans namn?Huh??

Funderade lite på det med.... är han inte lite för gammal för att hålla på med sånt ?
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
500%ränta
Full Member

Antal inlägg: 229

« Svara #3 skrivet: April 20, 2010, 14:45:04 »

Google sträng?
Fredrik Hallstensson + ?
så man vet vilken tomte det är Evil
Loggat
corner
Hero Member

Antal inlägg: 1464

« Svara #4 skrivet: April 20, 2010, 16:26:19 »

Jag bryr mig bara om att du verkligen vet vad du skriver om, Mattias, och det vet du. Dessutom har Richard Ahlström på Mittuniversitetet intygat att du verkligen studerar hos honom. Därmed har du mitt helhjärtade stöd och är välkommen att skriva och delta här på forumet så mycket du bara vill och orkar!

Kram! corner
Loggat
Ljuramannen
Full Member

Antal inlägg: 179

« Svara #5 skrivet: April 20, 2010, 17:21:53 »

Håller med corner. Det du skriver på Obestånds blogg är fenomenalt! Fortsätt i samma stil, folk av din kaliber behövs på detta forum!

Ingen vettig människa går ut med liknande påhopp som du råkade ut för i svarsinlägg i en helt annan fråga på en privat blogg. Honom glömmer vi.
Loggat

noctumlux
Hero Member

Antal inlägg: 2924

raising hell against injustice

« Svara #6 skrivet: April 20, 2010, 18:48:23 »

Raderade Home-franchiserarens inlägg + det svar denne hade fått samtidigt jag lade ut en varning för liknande händelser.
Inget förtal accepteras.
Loggat

Livet är som idrott. Fuskarna försöker hela tiden vinna över de hederliga.
---
pacta non sunt semper servanda.
---
De råd jag ger är min reflektion samt åsikt och skall inte ses som korrekta absoluta sanningar.
---
Noch ein Bier
Ulrika Ring
Hero Member

Antal inlägg: 1169

« Svara #7 skrivet: April 20, 2010, 22:36:32 »

Hej Mattias,
jag håller koll på min blogg. Allt väl. No worries. Hoppas du är ok?
Loggat
student
Newbie
*

Antal inlägg: 46

« Svara #8 skrivet: April 20, 2010, 23:06:47 »

Jag har fått en rejäl "näsbränna" idag och måste nog ta ett steg tillbaka och omvärdera saker och ting och även min framtida medverkan i olika sammanhang. Jag har bara publicerat en sak under min akademiska karriär med detta som resultat, inge vidare... Jag har barn, familj som jag inte vill utsätta för obehag...  Men Ni har varit fantastiska!

Student
Loggat
Ulrika Ring
Hero Member

Antal inlägg: 1169

« Svara #9 skrivet: April 21, 2010, 00:05:40 »

@student

Jag förstår att du tycker det. Verkligen förstår. Men vill ändå att du ska veta att vi uppskattar det du gör och i alla fall jag kommer fortsätta hålla koll på min blogg och kommentarsdelen. Men nog förstår jag dig. Det verkar också vara en mycket enveten person, och du måste vara en viktig person för han ägnar då tid till att förfölja.

Man tycker att en vuxen människa borde ha annat att göra med sin tillvaro. Reda ut sina egna bekymmer tex... Det är jättetråkigt och jag förstår att du känner dig förföljd. Du har i alla fall mitt och många andras stöd också.
Loggat
500%ränta
Full Member

Antal inlägg: 229

« Svara #10 skrivet: April 21, 2010, 00:35:29 »

Mitt stöd med student.
Du vet vår situation.
Den är för dj**lig.
Oavsett vilket beslut Du fattar, så all förståelse och respekt.
Måste kännas tufft att sitta på en Frälsarkrans till oss i mörkret och inte kunna använda den.
Inte utan att jag lider med Dig.
Du kommer få jobbigt med samvetet, tyvärr. Man ska vara stark för att det inte ska brista.
Vi har en snarlik sits. Jag skulle om jag inte tänkte på mig eget bästa sätta en hel del kraft
åt att göra mer för oss. Priset för det för mig och min familj är skyhögt.
Priset för att jag inte gjort det är 2 distans-bekanta som skjutit sig. En på långfredagen. Han hittades tyvärr av sina barn. Nu är han med iallafall fri från KFM´s getto.
En del är villiga att betala det priset när de inte kan betala med pengar.
Jag kan inte pga av sjukdom och orkar inte på ålderns kant ta mera fajter, men viljan finns, för mina skuldsatta bröder och systrar i skuld gettot. Jag kommer inte ur, kört för min del, tror jag.
Varför jag blev kastat in i skuld-gettot kan Du läsa om i "vem-är-vem".
OK, jag gjorde felbedömning, blev sjuk dessutom. Mina skulder mitt ansvar.
Men i tankarna låg aldrig i att jag skulle bli utelåst istället för inlåst för resten av livet ut.
Jag ska försöka kartlägga hur många som tagit sig av daga efter att KFM drivit dem dit.
Ingen lätt sak, och jag har en hel del att stå i för övrigt.
Tid är emot mig pga av allvarlig sjukdom.
Oavsett Ditt beslut, Du vet var vi finns, Du är alltid välkommen.
Loggat
Mats A
Hero Member

Antal inlägg: 748

« Svara #11 skrivet: April 21, 2010, 12:52:49 »

Mattias. Du har mitt fulla stöd här också.

Stor kram
Loggat

Welcome To My Nightmare ;-)
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: