Hej Gadreel.
Först och viktigast, all heder till Dig som gör Ditt bästa för oss med Judestjärna, de utstötta, persona-non-grata.
Vad jag skriver är absolut inget personligt.
Jag har 2 bekanta (pappor) som KFM torterade så psykiskt att de sköt sig, en nu på Långfredagen.
Båda sköt sig i sina hem, den ena hittades med hjärnsubstansen över väggen i en enorm blodpöl och utan huvud, dessvärre av sina barn.
Den andra inte mycket bättre. Hagelgevär har en fruktansvärd kraft på kort avstånd.
Det finns 2 yrken ingen kan få mig till.
Lapplisa eller jobba på KFM.
Jag skulle hellre skura skithusen på T-centralen gratis vartenda helg.
Jag har varit villebråd för KFM sedan börjat 90-talet. Jag missade en detalj i mitt mellanstora företag, att räntan kunde bli 500%. Bankerna fick av Staten även då en drulleförsäkring av Skattebetalarna, som nu.
Då Staten täckte förlusterna för Bankerna så glömde man bort att Bankerna är inga dumskallar.
Bankerna såg till att tillfoga största möjliga ekonomisk skada för sina kunder, snodde företagen och skickade förlusten till Staten, väntade på uppgången, kammade hem både vinster och Statliga pengar, dubbelt upp således. Erik Penser, Anders Wall etc, och jag blev slaktade på detta viset.
I alla möten jag haft med KFM, så har bara 1 på KFM bemött mig värdigt.
De övriga har behandlat mig som pesten!
Fast jag blev och är allvarligt sjuk, är förtidspensionär, bestulen, förlorat allt, men super inte och har inte en skuld annat än vad som hände mig på 500%-tiden så blir jag behandlat som skit av Fogden.
10 anställda. massor med skatter o moms har jag vräkt in.
Satsade allt inkl 16 timmars arbetsdag. Sedan kom 500%-räntan, svår att förutse, tyvärr, men allt annat hade jag med i min riskanalys.
Nu är jag utstött av samhället för resten av livet, jag som många andra bär den moderna "Davidstjärnan" UC´s bet.anm.
Det finns stunder då även jag har funderar på en slutgiltig lösning, jag tror många som är jagade av KFM tänker tanken, inte bara en gång. Vi ser inget ljus, bara mörker men sådant behöver jag knappast tala om.
Min fråga till Dig, varför driver KFM folk ända till självmord?
Finns det inga spärrar (läs omdöme) hos KFM´s jakt och slakt på dem som ligger ned?
Är det kutym på KFM att de utstötta kan man behandla hur som helst?
Folk under press har ju faktisk skjutit Fogdar när de gått för långt, inga klockor hos KFM som ringer någongång vad de utsätter oss utstötta för? Inga spärrar alls?
Ingen statistik på hur många självmord KFM står för? Vore intressant att ta del av.
OBS, GADREEl ta nu inte detta personligt !
Jag tänkte en gång bli Polis, så det åtminstone kunde finnas en juste polis som kunde vara på medborgarna sida, inte Statens och bötesblocket utan fånga de riktiga busarna. Så uppfattar jag Dig.
Men så är det detta med att ta order, jag är inge bra på att bli beordrad att utföra något jag inte vill, som att sno vanligt folks pengar för de kör lite för fort, så jag valde att tjäna mina pengar genom att bli egen företagare, tyvärr. Straffet för det får jag leva med resten av livet, men någon ny självmords-trofe för KFM kommer jag förhoppningsvis inte bli. Först ska jag njuta av sommaren!