Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Trevligt att se att ni lever  (läst 3820 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
TommyAlm
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« skrivet: Mars 25, 2010, 17:37:49 »

Hej alla.
Den 25/10 2005 kommer jag aldrig att glömma. Genom de kunskaper jag fick hos Fattiga Riddare blev jag av med skulder på i runt tal 120.000.
Vid den tiden var det oerhört turbulent på Fattiga Riddare och det var anledningen till att jag drog mig tillbaka.
Jag är många (kanske är några kvar) ett stort TACK skyldig.
Varför återkommer jag då 2010?
Jo ett inkassoföretag vid namn Alektum kommer dragandes med några skulder från 1993 och 1997 och hoppas få betalt.
Deras krav har jag idag bestridit i ett svar till Tingsrätten.
Jag sökte förgäves efter en dom från Svea Hovrätt med nr ÖÄ 6842-08 men hittade detta forum.
Kan jag tillföra något på detta forum så skall jag gärna göra det.
Jag har sedan 2000 haft ett bra och välbetalt jobb och när jag väl fick behålla min lön utan inblandning av KF har min ekonomi återhämtat sig så hur det går i fallet med Alektum har egentligen bara principiell betydelse, men stor principiell betydelse.
Jag är idag också politiskt engagerad och har kunskaper om det kommunala mysteriet som jag härmed ställer till förfogande.
Jag ber er alla misströsta aldrig det kan finnas en lösning runt hörnet som det gjorde för mig.
Loggat
TommyAlm
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« Svara #1 skrivet: Mars 25, 2010, 17:49:14 »

Ja förlåt inlägget publicerades av någon outgrundlig anledning två gånger, men det finns säkert någon som kan åtgärdea detta

Fixat!

/Admin
Loggat
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #2 skrivet: Mars 25, 2010, 19:42:24 »

Det kommer säkert fixa sig med dubbelposten.

Men annars så välkommen tillbaka.. Jo, inkassona försöker & försöker hela tiden. Borde vara MAX-antal ansökningar på dessa hos KFM. Sen så kan dom inte göra nada..
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
Nightmare
Hero Member

Antal inlägg: 1384

« Svara #3 skrivet: Mars 25, 2010, 22:17:54 »

Hej alla.
Den 25/10 2005 kommer jag aldrig att glömma. Genom de kunskaper jag fick hos Fattiga Riddare blev jag av med skulder på i runt tal 120.000.
Vid den tiden var det oerhört turbulent på Fattiga Riddare och det var anledningen till att jag drog mig tillbaka.
Jag är många (kanske är några kvar) ett stort TACK skyldig.
Varför återkommer jag då 2010?
Jo ett inkassoföretag vid namn Alektum kommer dragandes med några skulder från 1993 och 1997 och hoppas få betalt.
Deras krav har jag idag bestridit i ett svar till Tingsrätten.
Jag sökte förgäves efter en dom från Svea Hovrätt med nr ÖÄ 6842-08 men hittade detta forum.
Kan jag tillföra något på detta forum så skall jag gärna göra det.
Jag har sedan 2000 haft ett bra och välbetalt jobb och när jag väl fick behålla min lön utan inblandning av KF har min ekonomi återhämtat sig så hur det går i fallet med Alektum har egentligen bara principiell betydelse, men stor principiell betydelse.
Jag är idag också politiskt engagerad och har kunskaper om det kommunala mysteriet som jag härmed ställer till förfogande.
Jag ber er alla misströsta aldrig det kan finnas en lösning runt hörnet som det gjorde för mig.

Välkommen hit. Vad trevligt med nygamla medlemmar Wink
Loggat
Mats A
Hero Member

Antal inlägg: 748

« Svara #4 skrivet: Mars 25, 2010, 22:40:25 »

Verkligen varmt välkommen tillbaks. Och en stor eloge för att du vill delta även fast du gjort upp med dina skuldproblem.
Loggat

Welcome To My Nightmare ;-)
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: