Sidor: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Partiet Fattiga Riddare  (läst 85799 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Ulrika Ring
Hero Member

Antal inlägg: 1169

« Svara #45 skrivet: Februari 28, 2010, 22:53:38 »

*s* första faxrapporten bekräftad från mottagaren!
Loggat
Ulrika Ring
Hero Member

« Svara #46 skrivet: Mars 01, 2010, 09:44:21 »

Viktigt!
http://xxxxxxx.blogspot.com/2010/03/faxnr.html

Vi vet att det kommer en del brev även imorgon. Inspirerar åker till Solna och Valmyndigheten idag. Papperen lämnas in oavsett hur många namnunderskrifter vi har. Ska se om det går att komplettera.

Tills nu har det via fax och mail kommit ca 30 underskrifter. Vi vittjar brevlådan om ungefär en timme. Har vi 200 underskifter tycker vi det är bra.

Men nu är det sista rycket. Fram till kl 13. Då går tåget... Maila alla ni känner och se till att dom skriver under.

KÄMPA!

//Ulrika
Loggat
Noomi
Hero Member

Antal inlägg: 755

« Svara #47 skrivet: Mars 01, 2010, 10:29:16 »

Har det kommit några brev Ulrika?
Loggat
Noomi
Hero Member

« Svara #48 skrivet: Mars 01, 2010, 10:30:09 »

Okej, nu såg jag - vittjar brevlådan om en timme.
Loggat
Ulrika Ring
Hero Member

« Svara #49 skrivet: Mars 01, 2010, 10:45:36 »

Guck mal!

http://intressant.se/

all trafik har skjutsat info om vad vi gör rakt upp i bloggosfären. Det ger nog inga underskrifter men det blir i alla fall ett oljud.
Loggat
Ulrika Ring
Hero Member

« Svara #50 skrivet: Mars 01, 2010, 11:51:58 »

Med alla som hört av sig så är vi drygt halvvägs! Det sprättas kuvert just nu och räknas, men som sagt vi är drygt halvvägs vilket är en enastående prestation! Väl jobbat alla. Jag tror att det stannar vid drygt hälften.

Jag tror inte vi kommer upp till 1 500 personer idag, även om mailen plingar till med jämna mellanrum med inscannade pdf.filer, MEN

Vi har fått ny information. Enligt obekräftad uppgift har vi 2 eller 3 veckor på oss att komplettera. Det här innebär att trots att vi inte har alla namnunderskrifter så rusar Inspirera i em över till Solna och valmyndigheten för att ändå registrera partiet samt få bekräftat om vi kan komplettera. Återkommer med info om det vid 17 - 18.

Under tiden,
fortsätt ladda ner dokumentet
http://fattiga-riddare.se/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=1&Itemid

skriv under och scanna in för att maila
ulrika.ring@insolvensstockholm.se
eller
info@insolvensstockholm.se
alt hitta en fax någonstans och faxa in på
08-43759986

Det här är helt otroligt. så mycket på så kort tid!

FORTSÄTT JOBBA PÅ NU! Vi har också personer som talat med sin mamma, pappa, bekant per telefon och fått ok att skriva under i deras namn. Blir det ett problem får vi följa upp med fullmakter. Det löser vi.

PÅ´T IGEN! Återkommer med ev. möjlighet till komplettering.

Ni är fantastiska!

Loggat
Mimosa
Hero Member

Antal inlägg: 901

« Svara #51 skrivet: Mars 01, 2010, 12:02:08 »

Ojdå. Skulle det scannas in i pdf fil. Jag skickade precis in till dig i jpg fil. Det gick bara i farten för jag är van att det ska skickas i jpg fil dit jag oftast skickar.
Loggat

Man kommer fram trots snigelfart
Ulrika Ring
Hero Member

« Svara #52 skrivet: Mars 01, 2010, 12:04:29 »

det går strålande som du gjort Mimosa!

Loggat
Noomi
Hero Member

« Svara #53 skrivet: Mars 01, 2010, 12:07:05 »

Ulrika, jag tror ni får in mer brev i morgon. Det är inte alltid posten fungerar med bara en dag, faramförallt inte från en helg som det varit. Jag har fler som vill skriva under och hoppas att det går bra med några dagar till. Håll oss informerade här på forumet.
Loggat
Ulrika Ring
Hero Member

« Svara #54 skrivet: Mars 01, 2010, 12:11:01 »

Jag tror också det. Och det plingar med jämna mellanrum till i datorn med inscannade dokument. Skicka ev dokument i vilken form, pdf eller jpeg eller vad det nu kan finnas. Kan vi inte öppna dom så hör vi av oss.

Men har vi tur och uppgifterna stämmer så har vi några veckor till. Satsa på 10 000 namn?  Wink

Och med feedback kan ni vara lugna, vi tar inte ett steg utan att informera. Promise. Det är viktigt att vi håller ångan uppe nu. Då är det viktigt att alla får ett konstant informationsflöde.

Jag skickar också ut en massa mail, vill någon lägga till sig på listan maila
info@insolvensstockholm.se
så lägger vi till

Vill någon ha dokumentet i mailboxen så maila det också.
Loggat
Robert36
Hero Member

Antal inlägg: 1261

Hemsida
« Svara #55 skrivet: Mars 01, 2010, 12:20:00 »

Fantastiskt kul. Vi har inte haft mycket tid att spela på och en del har kanske tvekat att skriva på. Hoppas och tror att detta får fler att ta steget och teckna sig för partiet. Ny växel, vi kan ju faktiskt fixa detta!!!

F*n, nu kör vi - 10.000 röster!!!
Loggat

Ulrika Ring
Hero Member

« Svara #56 skrivet: Mars 01, 2010, 12:22:45 »

Glöm inte bort att en underskrift inte på någotvis betyder att du verkligen röstar. Men en underskrift kan göra att vi får ihop det här och bara att kunna bilda ett parti kommer att röra om i grytan minsann.
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #57 skrivet: Mars 01, 2010, 12:55:20 »

Är det någon som lagt ut detta på Facebook?

Själv är jag inte insatt i Facebook någe vidare, men det är säkert andra som kan detta.
Det startades väl en sida tidigare?

Vi måste nå ut alla vägar som det bara går nu! Cool
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Nightmare
Hero Member

Antal inlägg: 1384

« Svara #58 skrivet: Mars 01, 2010, 12:55:38 »

Ulrika, jag tror ni får in mer brev i morgon. Det är inte alltid posten fungerar med bara en dag, faramförallt inte från en helg som det varit. Jag har fler som vill skriva under och hoppas att det går bra med några dagar till. Håll oss informerade här på forumet.

Det är väl snarare mer regel att det tar 2 dagar och inte 1 för posten.
Loggat
Mats A
Hero Member

Antal inlägg: 748

« Svara #59 skrivet: Mars 01, 2010, 13:06:34 »

Är det någon som lagt ut detta på Facebook?

Själv är jag inte insatt i Facebook någe vidare, men det är säkert andra som kan detta.
Det startades väl en sida tidigare?

Vi måste nå ut alla vägar som det bara går nu! Cool

Jag lade ut inspirerars eller resurspanks blogg där länk finns för nedladdning på facebook förra veckan.
Men jag kan lägga ut fattiga riddares 1:a sida också. där finns uppropet med nedladdning
Loggat

Welcome To My Nightmare ;-)
Sidor: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: