Knåpade ihop ett brev med mitt yttrande till sergels invändning nyss. Såg att sista dagen var idag

De hänvisade till ÖÄ 2461-07 " Det åligger sålunda den enskilde att själv underrätta berörda myndigheter om vilken adress han kan nås på. Det är mot den bakgrunden rimligt att den sökte själv får stå risken, om han försummar att uppge rätt adress.
Jo jag hänvisade till att jag inte befann mig i lägenheten den tiden, men det var inte min lägenhet var ju bara "inneboende" med min sambo. Samt hade jag svårt att göra en adressändring pga en anmärkning.
Kontrakt har jag dessvärre inte. Alla andra papper har också försvunnit under x antal flytt så jag har inte mycket att kunna "bevisa" tex sjukskrivningar pga depression som gjorde att jag befann min utomlands en del också.
De enda breven jag har från de är de som damp ner nu där det inte ens står vad det handlar om!? Lätt att veta vad skulden är när det också bara står nån summa men inte vad det är.
Såhär skrev de också:
Vad gäller ansökan om verkställighet genom utslag fastställda kostnader anföres följande. Preskriptionstiden avseende utdömda inkassokostnader och kostnader i mål om betalningsföreläggande är
10 år , varför preskription inte torde ha inträtt beträffande dessa belopp.
Vad menas med det? Har väldigt svårt att förstå allt de har skrivit!