Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: FÖRSLAG TILL VÅRA INKASSOGÄSTER  (läst 8108 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
carpenter
Full Member

Antal inlägg: 112

« skrivet: December 15, 2008, 14:59:19 »

Vi medlemmar här på forumet klarar oss relativt bra trost våra svårig heter.

MEN DET FINNS ETT ANNAT KLIENTEL SOM EJ KLARAR DETTA SÅ BRA DE ÄR UTSLAGNA ELLER HEMLÖSA.

DE HAR INTE STYRKAN ATT KLARA AV ATT LÖSA SINA EKONOMISKA PROBLEM.

DE HAMNAR DÅ PÅ BÄNKEN ELLER BLIR HEMLÖSA.

DET FÖR VI SKATTE BETALARE BETALA.

DEN SUMMAN ÖVERSKRIDER ERA VINSTER.

MEN NU GER JAG ER ETT FÖRSLAG.

TAG EN% AV ERA VINSTER TILL DE HEMLÖSa SAMT UTSLAGNA.

GE TILL DE OLIKA FRIVILLIG HETS ORGANISTIONERNA SOM ARBETAR MED UTSLAGNA.

NI SKALL VETA ATT EN STOR MAJORITET AV DE UTSLAGNA ÄR SATT I STORA SKULDER SOM NI HANTERAR.

Till  er övriga som kämpat och klarat er från att bli ut slagen önskar jag en GOD JUL SAMT GOTT NYTT ÅR.
Loggat
Villerider
Hero Member

Antal inlägg: 737

« Svara #1 skrivet: December 16, 2009, 20:48:55 »

Om alla inkassobolag skänker 1 % av sin vinst så kan de utslagna bo på slott och ha egen hushållerska. Så stora är era vinster. Evil
Loggat

Pansarvagnen Villerider är okrossbar mot de krossbara! En rättshaverist av stor dignitet som skrämmer små ollisar och de förhärdade inkassobolagen. Siktet är alltid inställt på AK Inkassotjänst dygnet runt.
carmen
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« Svara #2 skrivet: Mars 23, 2010, 15:37:52 »

Hej tappa inte modet i kampen om att överleva.Undvik telefonabbonemang där Ni står och betalar utan ens att ha ringt.Kontantkort är det bästa som finns.Uppmärksamma mobiloperatörer på att de föorlörar pengar på att anlita inkassobolag.abonnemanget stängs så himla bra då köper man kontantkort och inser att det blir fem gånger billigare per månad.Hoppas Ni lyssnar på detta.Det är vad jag råkade ut för.Det var rena rama skräcken med telefonen stängd Jag lovade mig aldrig mer abonnemang.Ring innan förfallodatum går ut och flytta fram betalningen det fungerar ofta.Allt är bättre än inkassoföretagen.  Ha det bra det blir bludpudding igen

Men jag lever i alla fall Tandläkaren vill ha trettiotusen samtidigt som han inte vill dra ut mina tänder.
Det skulle väl vara så mycket enklare att strunta i det Jag återkommer med tips på hur man kan leva sparsamt för att kunna hanka sig fram

Carmen ´´´´´´´´´´´´´´´´
Loggat
500%ränta
Full Member

Antal inlägg: 229

« Svara #3 skrivet: April 29, 2010, 19:02:38 »

All heder Carpenter.
Du kan inte ana vilken öm tå Du träffat hos mig.
Varje som säljer Situation och som jag ser utslagen så tänker jag
"det kunde vara jag".
Jag sticker alltid åt dem en slant, direkt.
 Cry
Loggat
anno
Full Member

Antal inlägg: 246

Kunskap är makt !

« Svara #4 skrivet: April 29, 2010, 19:57:36 »

Dom som är hemlösa och är det en längre tid har oftast en annan problematik som droger eller alkohol
socialnämnden har svårt att fånga upp dom eftersom dom sällan ger sig till känna, men mig veterligen så gör svenska kyrkan mycket för dom men det räcker inte,,
Loggat

Anno92
morgan64
Newbie
*

Antal inlägg: 31

« Svara #5 skrivet: December 07, 2010, 09:30:47 »

den tog i mitt hjärta i alla fall. så jag ska göra så sådan. för varje 10 000 jag får bort på inkasso ska 100 kr sändas till nån som hjälper hemlösa. nån som vet några seriösa aktörer i detta ärende!
Loggat

kan man inte vara hård måste man vara listig
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #6 skrivet: December 09, 2010, 23:45:20 »

den tog i mitt hjärta i alla fall. så jag ska göra så sådan. för varje 10 000 jag får bort på inkasso ska 100 kr sändas till nån som hjälper hemlösa. nån som vet några seriösa aktörer i detta ärende!

stadsmissionen är väl seriösa ?
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
morgan64
Newbie
*

Antal inlägg: 31

« Svara #7 skrivet: December 09, 2010, 23:46:48 »

men gösses... man har helt tappat allt tydligen. att jag inte kom på den själv.   Undecided
Loggat

kan man inte vara hård måste man vara listig
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #8 skrivet: December 09, 2010, 23:48:10 »

men gösses... man har helt tappat allt tydligen. att jag inte kom på den själv.   Undecided

Vad va det du sa om senil ??   Grin Grin
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: