Ja om dem inte spelar in samtalet. För jag är övertygad om att en inspelning av förlikning skulle ses som preskriptionsavbrytande.. Kära inkassofolk här inne.. Detta måste också gynna er om vi kan ta kontakt utan att det skulle klassas som preskriptionsavbrytande. Läget kan vara så att man inte erkänner skuld men vill för att undvika senare tvist göra en förlikning.. Jag som sitter på snart 20 åriga skulder efter en konkurs är livrädd att återuppväcka skulder som ligger i miljon klassen. Om man kunde lösa detta problem skulle både inkasso och gäldenärer spara mycket tid och pengar.. Tyärr så blir det förstört av inkasso girighet genom att utnyttja allt som att tillgå.
Hur tror ni att det kommer att se ut i framtiden när gäldenärerna är mer upplysta och vet sina rättigheter? Ligger helt och klart i både parternas intresse för att få en bättre plattform till att lösa problematiken mellan borgenär och gäldenär.
Var inte orolig Alektum.. Jag finns inte i ert register

Jo det gör jag för tusan ni äger visst tokföretaget Jurist och träskalleinkasso.. Hälsa Aktiv delgivning Ab att jag saknar deras besök.. Allt lika roligt att se vuxna människor gråta