Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Ang bostad osv  (läst 11954 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
LillaMy
Full Member

Antal inlägg: 129

« Svara #15 skrivet: April 02, 2010, 12:06:13 »

ah jag förstår.
Så vitt jag vet så har jag två anmärkningar, en skulle vara för tågbiljetter från sj och en från nån faktura från ellos som inte blivit betald. (fick jag reda på när dom tog min skatt förra året, lite surt.)

Nu ser jag iallfall lite ljus i tunneln, igår känndes det som en omöjlighet att få egen bostad. Men tack var er här och sambon som ställer upp så känns det inte helt omöjligt längre!
Loggat
kenny555
Hero Member

Antal inlägg: 1109

« Svara #16 skrivet: April 02, 2010, 13:00:32 »

Lillamy gå in på uc=Upplysningscentralen där kan du om jag inte har helt fel för mig beställa
ett utdrag från min uc.Men du får antingen skicka mejl eller beställa detta via telefon.
Det är helt gratis men när du får en kod du ska andvända så att du kommer in på din UC så har du endast tillgång
till detta i 2 dagar.Efter det får du betala för deras tjänst,men det räcker ju att du kommer åt detta 1 gång sedan gör du bara en kopia och drar ut från en skrivare
Loggat
LillaMy
Full Member

Antal inlägg: 129

« Svara #17 skrivet: April 02, 2010, 13:29:47 »

Lillamy gå in på uc=Upplysningscentralen där kan du om jag inte har helt fel för mig beställa
ett utdrag från min uc.Men du får antingen skicka mejl eller beställa detta via telefon.
Det är helt gratis men när du får en kod du ska andvända så att du kommer in på din UC så har du endast tillgång
till detta i 2 dagar.Efter det får du betala för deras tjänst,men det räcker ju att du kommer åt detta 1 gång sedan gör du bara en kopia och drar ut från en skrivare

ja jag har varit in där en gång förut. Men då fick man lov att skicka ett brev om man ville ha ett utdrag så det blev aldrig av. Får se till att det blir av nu!

edit: Wow vad mycket smidigare det var denna gång är förut när jag var in där! Nu kommer koden hem till mig inom 2-3 arbetsdagar:)
Loggat
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: