Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Min tur o ge positiv feedback  (läst 17094 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kinnahelena
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 251


« skrivet: April 13, 2015, 16:13:13 »

Jag har tack vare era tips här på forumet fått hela min studieskuld avskriven  Smiley Smiley De skrev av allt (251,000) och drog då även tillbaka det som låg hos KFM  Smiley Jag läste här om ett inlägg angående avskrivning "av särskilda skäl" och tog tag i och beställde hem den blanketten från CSN. Jag har så attans låg årsinkomst samt är sjukpensionär så min framtida betalningsförmåga är ju inte så stor. En stor sten föll från mitt hjärta för eftersom jag inte kunnat betala till CSN så har ju allt hela tiden tickat vidare till kronofogden Smiley Så tack alla här för tipsen  Smiley Nu kämpar jag vidare med resten för nu inser även jag att det jag har all rätt i världen att inte bli blåst av fler inkassobolag  Wink önskar bara att jag hade hittat hit tidigare för då hade jag inte gått med en "snara runt halsen" i 20 års tid och bara sagt "ja,tack o amen" när breven kom ifrån KFM  Smiley Så kämpa på ni alla andra också  Smiley "Tillsammans är vi starka" har fått en stor innebörd för mig sen jag hittade hit till forumet
Loggat
intrumcleaner
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 2174



« Svara #1 skrivet: April 13, 2015, 16:33:54 »

Underbara nyheter! önskar dig en härlig sommar!
Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
kinnahelena
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 251


« Svara #2 skrivet: April 14, 2015, 16:09:51 »

Tack  Smiley *bugar o bockar* ger all cred till er på det här forumet och tack en än gång "å de ödmjukaste" för all hjälp  Smiley Fortsätter med resten av "inkassohögen" nu  Smiley
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: