Patrik man har 6 månader på sig när man ansöker om skilsmässa så hon är fast i 6 månader till
.
ELSY VI HADE INTE HAFT SKULDER OM DU INTE jämt skulle shoppa

Roligt ändå att man har ork att skratta mellan åt kan behövas sitter i en del förhandlingar med vissa inkasso , en gick rätt bra fick ner den från 110 tusen till 25 en annan från 20000 till 6 ,sen ett par som fram och tillbaka vägrar delge mig den info jag behöver , ansökte enligt pul från ett inkasso, fick hem ett brev där det står hänvisning till en dom presk högstadomstolen, hmm roligt att dom försöker dock,, men skam den som ger sig när jag e klar med alla så ska jag lägga upp lite info,, har inte vart mycket sömn senaste 5 månader men , har jobbat som obudsman för facket samt mycket ideallt när det gäller förhandlingar sen kan jag vara ärlig och säga att allt bero på vilken handläggare som tar ditt samtal,en vägrade gå ner en kr erbjud fryst ränta medans den andra sänkte 12 tusen efter 5 min när jag berättat min sits.
om allt går som det ska och det är på god väg så har jag sänkt mina skulder från 400000 -- 100000 på dom här 5 månaderna..
kan även påpeka för gamar som kommer med . *man ska göra rätt för sig* så har jag redan betalt över 200000 ..min skuld från första början låg på 170 tusen det som återstår är bara räntor på räntor ex en skuld var 16 tusen efter ha sålts ett par ggr är den efter 7 år 60 tusen...tänk på att dom dragit pengar via utmätning varje år runt 7 tusen varje månad.
Hade dom haft vettiga räntor hade både inkasso och gäldenar kunna komma överens lättare då man slipper betala räntor hela livet men ändå aldrig betala av en skuld som många här tar ansvar för och vill göra rätt för sig, men finns ju ett bra ordspråk.......
Den som gapar över mycket......