Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Jävligt kört!  (läst 12207 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Heyking
Jr. Member
**

Antal inlägg: 65

« Svara #15 skrivet: Mars 17, 2010, 08:39:21 »

ok då förstår jag, nej min sambo har inga skulder och så skall det förbli, hoppas  vi .
Loggat

"Audiatur et altera pars"

"Låt även den andra parten bli hörd"
Thomas Sakshaug
Full Member

Antal inlägg: 132

Hemsida
« Svara #16 skrivet: Mars 18, 2010, 23:36:52 »

KFM vill nog sälja din andel i huset. Frågan är väl om det är nån som vill köpa ett halvt hus?

Kan du skriva över huset på henne och behålla din del av lånet? för att rädda situationen

Kan tala om att mäklare kan vara riktigt hemska.  Mamma försökte på 90-talet sälja sin fastighet och mäklaren så åt henne att sälja j*kligt billigt och behålla lånet.  Han åkte ut!
Loggat

Expert förresten, vad är det?, ex vet jag vad det är, men inte pert!, folk säger "min exflamma" eller min föredetta, så vad är då en föredetta pert?  Perterna säger både det ena och det andra men negligerar det enda riktiga nämligen ditt hjärta.

Vad är en Pert?
Heyking
Jr. Member
**

Antal inlägg: 65

« Svara #17 skrivet: Mars 19, 2010, 10:33:56 »

Jag tror nog inte att det är någon större fara för vi har pantbrev på 1,6milj och det är nog inte huset värt.

Jag har även pratat med banken och dom har inget intresse i att huset skall utmätas.
Loggat

"Audiatur et altera pars"

"Låt även den andra parten bli hörd"
Thomas Sakshaug
Full Member

Antal inlägg: 132

Hemsida
« Svara #18 skrivet: April 03, 2010, 22:14:05 »

Jag tror nog inte att det är någon större fara för vi har pantbrev på 1,6milj och det är nog inte huset värt.

Jag har även pratat med banken och dom har inget intresse i att huset skall utmätas.

det är nog det enda du behöver veta
Loggat

Expert förresten, vad är det?, ex vet jag vad det är, men inte pert!, folk säger "min exflamma" eller min föredetta, så vad är då en föredetta pert?  Perterna säger både det ena och det andra men negligerar det enda riktiga nämligen ditt hjärta.

Vad är en Pert?
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: