Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Behöver tips och råd!  (läst 12732 gånger)
0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Sam Hall
Full Member

Antal inlägg: 210

« Svara #15 skrivet: Maj 22, 2010, 18:22:01 »

Skönt Mister Hall att du med kommer bli ren strax.Jag har numera endast 3 månader kvar som stamgäst hos KFM Wink
Sedan ett par små inbetalningar på småsummor till en del inkassobolag.
Dessa små inbetalningar kommer jag att lösa innan dec slut men jag var tvungen att nå uppgörelser med dessa innan dom såg att
mina skulder åkte neråt för snabbt.Hade jag försökt göra en uppgörelse med dessa idag då hade det aldrig gått med tanke
på att dom hade sett att mitt skuldsaldo snart är nere på 0.
Alla mina bet-Anmärkningar försvinner 2011-04.
Efter detta så är resan på skulder slut för min del

Tack den sista betalningsanmärkningen försvinner 10 oktober 2010 och min scoring är i dag 2 (svagkreditvärdig) så förhoppningsvis blir det en 3-4 ganska snart på scoringen och hos KF försvinner skiten den nu den sista juni om inte Alektum fortsätter att driva sin fordran till KF men just nu är stolpskottet från Alektum inte speciellt resonlig.....utan han vill till varje pris ha det till KF utan uppgörelse och tjurig som man är har  jag andra planer för skulden om den drivs till KF.
Loggat
Sam Hall
Full Member

Antal inlägg: 210

« Svara #16 skrivet: Maj 23, 2010, 20:44:32 »

Skönt Mister Hall att du med kommer bli ren strax.Jag har numera endast 3 månader kvar som stamgäst hos KFM Wink
Sedan ett par små inbetalningar på småsummor till en del inkassobolag.
Dessa små inbetalningar kommer jag att lösa innan dec slut men jag var tvungen att nå uppgörelser med dessa innan dom såg att
mina skulder åkte neråt för snabbt.Hade jag försökt göra en uppgörelse med dessa idag då hade det aldrig gått med tanke
på att dom hade sett att mitt skuldsaldo snart är nere på 0.
Alla mina bet-Anmärkningar försvinner 2011-04.
Efter detta så är resan på skulder slut för min del

Loggat
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: