Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Förslag och kritik önskas!  (läst 22207 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Leffa
Hero Member

Antal inlägg: 2156

« Svara #15 skrivet: Oktober 08, 2008, 20:07:28 »

Kom ihåg Admin. Att ditt jobb har betytt mycket för mig och många andra..Även om vi är många som har hjälpts åt att skapat ett bra forum så har det inte gått utan dig. Jag ställer direkt upp på att hjälpa till för att forumet ska bli leva vidare och även bli bättre..Jag kallar det inte tiggeri utan solidarisk ansvar.. Det kan inte vara mening att en ska stå för alla kostnader..Tycker vi kan bolla vidare frågan till andra medlemar.. Vad tycker ni? Det ända problem jag har är nog att jag har blivit beroende av forumet Cheesy Så vi måste nog ha ett behandlingshem för forumberoende skuldsatta Grin
Loggat
carisma
Hero Member

Antal inlägg: 1429

« Svara #16 skrivet: November 15, 2008, 11:05:55 »

Självklart ska vi göra något allihopa om det blir möjligt. iaf jag ställer upp direkt, inte meningen att en ska stå för allt.  Smiley detta forum har hjälpt  mig så mycket och det blir nästan som om man lär känna vissa av er fast det bara är ett namn man skriver till. men ni sitter ju alla i samma sits på något vis. för mig har det vart ett stöd. och kommer vara det i fortsättningen
Loggat

en som inte skäms för sina skulder idag
nina_kri
Newbie
*

Antal inlägg: 30

« Svara #17 skrivet: November 15, 2008, 17:18:26 »

;DJag ställer också upp. Dit med en betalknapp så man kan trycka på den. Som inkasso brukar säga när de ringer, man har alltid en 100ring över. Roll Eyes
Loggat
noctumlux
Hero Member

Antal inlägg: 2924

raising hell against injustice

« Svara #18 skrivet: November 15, 2008, 18:44:52 »

Admin, du har gjort ett kanon jobb. Inte mer än rätt att vi kan hjälpa dig att ha sidan kvar och uppe.
Loggat

Livet är som idrott. Fuskarna försöker hela tiden vinna över de hederliga.
---
pacta non sunt semper servanda.
---
De råd jag ger är min reflektion samt åsikt och skall inte ses som korrekta absoluta sanningar.
---
Noch ein Bier
birana
Sr. Member

Antal inlägg: 338

« Svara #19 skrivet: November 16, 2008, 09:12:18 »

Självklart så bidrar jag också fram med knappen  Grin
Loggat

Har du aldrig misslyckats så har du gjort för lite...
carpenter
Full Member

Antal inlägg: 112

« Svara #20 skrivet: November 16, 2008, 11:40:31 »

Innstämmer med övriga.Fram med knappen.

Finns det någon förening Huh?
Loggat
Callemaja
Hero Member

Antal inlägg: 1110

« Svara #21 skrivet: November 16, 2008, 23:02:44 »

Det finns en förening som heter Fattiga Riddare där jag är vald till ordförande.

Emellertid är det så att i brist på tillräckligt engagerade styrelsemedlemmar så har det inte varit någon aktiv förening. Jag hoppas till vårens årsmöte att det kan bli ändring på det. Så vet ni med er att ni kan lägga tid på föreningsarbete så hör av er till min meddelandelåda.

Loggat
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #22 skrivet: November 17, 2008, 21:14:05 »

Trots att det är mot mina principer så har jag nu lagt upp kontonummer för eventuella bidrag för sidan.

Det är dock viktigt att komma ihåg att detta är fullständigt frivilligt, men att bidrag mottages tacksamt!
Webbutrymmet börjar vara för litet, och jag har än så länge valt att använda det billigaste möjligaste utrymmet, men jag räknar med att jag måste beställa större webbutrymme inom ett par få veckor.

Tanken var att webbutrymmet skulle räcka till att göra om avdelningen "arkivet", och att allt material är tänkt att läggas upp som pdf-filer. (handböcker, rättsfall etc)
Med den utveckling vi haft på forumet de senaste månaderna har forumet växt "för mycket" och det finns helt enkelt inte plats för närvarande att lägga upp detta arkiv/bibliotek.

Så är det någon/några som vill hjälpa till att betala driften av detta ideella arbete så blir jag jätteglad för den hjälpen!

Direktlänk:
http://fattiga-riddare.se/forum/index.php?topic=942.0
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: