Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Hur kan vissa kronofogdar sova gott på nätterna?  (läst 26475 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Mondeo
Full Member

Antal inlägg: 211

49 år

« Svara #15 skrivet: September 10, 2013, 16:42:52 »

Överklaga nedläggningen av ärendet andvänd samma målnr som tidigare. Sedan hänvisar ni brev om detta till Om EU Lagstiftning är använd i detta mål
Loggat
Pumpan52
Jr. Member
**

Antal inlägg: 51

« Svara #16 skrivet: September 11, 2013, 12:49:21 »

TILL VEM ska jag överklaga? Vart ska jag skicka brevet?
Kan omöjligt öppna den fil som finns nedanför svaret, ifall det står där....... Undecided
Loggat
larses60
Hero Member

Antal inlägg: 923

« Svara #17 skrivet: September 11, 2013, 16:58:05 »

Det går att öppna med word...men till vem? Vet ej
Loggat
Pumpan52
Jr. Member
**

« Svara #18 skrivet: September 11, 2013, 17:12:40 »

Ajdå! Inte vet jag heller.... Huh? Huh?

Fö känns det som om jag är nästan den enda aktiva på detta förträffliga forum. Vad händer alla andra?Huh? Embarrassed
Loggat
Mondeo
Full Member

Antal inlägg: 211

49 år

« Svara #19 skrivet: September 11, 2013, 17:57:42 »

Det är  ett "open iffice org" bilagan.

Gällande vem ni ska skicka det till så är det till polisen som lade ner ärendet. Det gäller det polis kontoret. Ring 114 14 och begär mailadressen till dom, så skicka  det på den adressen.   
Loggat
Pumpan52
Jr. Member
**

« Svara #20 skrivet: September 11, 2013, 18:23:49 »

Tack för svaret. Det går ff inte att öppna filen, men jag ska prova hos grannen om hennes dator fungerar bättre för detta. Undecided
Loggat
intrumcleaner
Hero Member

Antal inlägg: 2174

« Svara #21 skrivet: September 11, 2013, 21:16:16 »

För att underlätta för dig Pumpan52, så har jag konverterat filen till PDF.

(se bilaga)
Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
Pumpan52
Jr. Member
**

« Svara #22 skrivet: September 12, 2013, 11:20:28 »

Tack, nu kunde jag öppna filen.  Smiley Smiley Smiley
Loggat
larses60
Hero Member

Antal inlägg: 923

« Svara #23 skrivet: September 12, 2013, 16:36:55 »

Pumpan, det skrivs ju en del här lite överallt på forumet och jag skulle tippa på att det aktiva sker nu mest i att många är här och läser för att kunna hjälpa sig själva. För övrigt tycker jag att jag får de frågor jag ställer, ganska snabbt besvarade. När man läser allt här om de ekonomiska problemen man har så ser man åter ett ljus i tunneln och man kan liksom leva upp lite igen.

Forumet fungerar som ett alldeles utmärkt uppslagsverk för oss som behöver denna dyra värdefulla hjälp, och min största förhoppning (förutom att människor som ligger ner får hjälp att resa sig mot inkassopacket) är nog att det kan vara politiker och de med makt som läser här och tar sig en ordentlig funderare för att en gång för alla få till en human lagstiftning kring detta ämne.
Loggat
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: