Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Nu har svar  (läst 5712 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
blindsorken
Full Member

Antal inlägg: 234

« skrivet: Juli 23, 2013, 11:07:13 »

kommit från Skatteverket, Linda Davidsson. Hennes semester är slut och samma dag mailar hon mig att nu skickar hon post till mig. Post som kommer är ett överläggande till mig. Om jag då inte svarar det rätta väntar en restskatt, en stor restskatt.
Eftersom jag fick hjälp av Intrum Cleaner förra året ska jag straffas nu. Skatteverket hade inte tänkt bevilja reseavdraget förra året heller. Men ntrum Cleaner tog då tag i saken och resebidraget blev beviljat. Detta ska jag straffas för i år. Jag var redan svartlistad av verket. Detta är året verket ska ge igen. I år när jag har skuldsanering och inte mycket att leva på, då ger de igen. Mycket bra av verket, men tyvärr för dem har de inget för det. Kanske skulle en så hämndlysten människa som Linda Davidsson gå i terapi, hennes agerande vittnar om sjukdom.
Loggat
Mondeo
Full Member

Antal inlägg: 211

49 år

« Svara #1 skrivet: Juli 28, 2013, 15:43:02 »

Har det gått i genom året innan så skall det stå synnerliga skäl vilket dom ska redovisa för. Redovisas inte detta så skall detta gå vidare med anmälan till personalchefen som ska utreda detta, polisanmälning för tjänstefel som kommer troligt att läggas ned. Även att det ska till Jo då dom får titta på denna handläggning.

Loggat
blindsorken
Full Member

« Svara #2 skrivet: Augusti 08, 2013, 09:28:21 »

Nu är Linda Davidsson och hennes kumpan Stefan klara, efter en hel sommars utredning. Det blev som det var innan jag lagt in om resebridrag. 800000 i restskatt. Linda och kumpanen Stefan har alltså utrett ingenting. . Allt är detsamma, med det undantaget att Linda Davidsson skrev att jag lagt in om 74000 i resebidrag. Jag har lagt in om 390.
Nu ska det anmälas, även om inget händer ska Linda Davidsson och kumpanen Stefan dras i smutsen, där de hör hemma. l
Loggat
blindsorken
Full Member

« Svara #3 skrivet: Augusti 08, 2013, 09:30:19 »

Det ska vara 8000 i restskatt och 39000 i reseavdraget.
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: