Linda Davidsson började sin utredning för 3 månader sedan. Direkt meddelade jag henne om att min bil skrotades 12.12.12 pga att den var helt slutkörd. Jag sa också att jag inga kvitton hade på bensin. Det brydde sig Linda inte om, hon skulle utreda. Så småningom komen fråga från henne. Du skriver om två bilar sa hon, inget annat. Sedan tystnade hon i över en månad. Efter sin semester återkom hon med ett övervägande som jag fick besvara om jag ville.Jag besvarade det. La fram om vittnen till att bilen skrotades, Bilcentralen i Norrköping. Vittne till att jag pendlat. Då blev Lindas känslor kränkta. Hon skickade då Stefan att ringa mig och berätta att han trodde jag samåkte, samt att jag inga bevis hade att komma med. Stefan tyckte jag skulle godkänna Lindas utredning och hålla tyst. Han blev hotfull i telefonen. Han sa också att förra årets godkännande av resebidraget berodde på kontrolluppgifter från besiktningen som jag skickat in. Det bevisade också enligt Stefan att jag inte samåkt. Nu har jag begärt ut detta papper,men det finns int, enligt Skatteverket i Norrköping. Varför har Linda Davidsson utrett något som hon från början sa saknade alla uppgifter för ett resebidrag, det är frågan. Kanske övade Linda Davidsson. Hur kan jag anmäla henne? Jag bad om att få min restskatt för tre månader sedan, men hon ville utreda.
Med det du beskriver Blindsorken - så finns det goda skäl att omgående göra en anmälan till Justitieombudsmannen. Där du beskriver allt som skett samt skickar med den skriftliga bevisning som finns i ärendet.