Hej!
Jag är ny här och som alla andra ganska skuldsatt men jag ska tipsa om en sak som jag gör och funkar ganska bra mellan 200-700:- /månaden
Och allt detta på att investera en ca 200:- under ett års tid.
Låter för bra för att vara sant va? Nej.

Ok många webbsidor som säljer produkter har ett så kallat "affiliate program" Vilket innebär att när du hänvisar en köpare till deras sida och dom köper en produkt via den sidan så får du % av köpesumman.
Brukar vara någonstans mellan 2-10%.
Så när du har hittat en seriös sida kontaktar du dom och säger att du vill vara "affiliate" brukar inte vara några konstigheter att bli godkänd.
Jag rekommenderar dig att hålla dig borta från kinesiska sidor dom ger bra betalt, Men är Extremt svåra att få ut pengarna av.
När du väl blivit godkänd.
Letar du upp en säljare av tex .se adress som erbjuder Redirekting dvs du så du slipper ha ett dyrt webbhotell.
För att klargöra.
Ikea.se ( Nej dom har inte affiliate =( )
du köper ikea.nu och länkar till Ikea.se/dinaffliate varje gång någon går in på ikea.nu (som igentligen är ikea.se)
köper en sak så får du % av vad ordern är värd. sen betalar dom ut det samlade beloppet en gång i månaden.
En .se kostar mellan 90-120:- (inget webbhotel behövs)
Annosera via blocket 20:- med 4 uppdateringar totalt 80:-
Total kostnad 200:-
Viktigt är att faktiskt Annonsera Så folk går in på sidan.
Hoppas det har hjälpt någon.
Några frågor bara skriv här så ska jag försöka förklara igen eller hjälpa så gott jag kan =)
Ber till slut ursäkt för alla stavfel särskrivningar ect.

Max
http://sv.wikipedia.org/wiki/Affiliaten%C3%A4tverk Om du vill läsa mer om just vad Affiliate är.