Hej Lasseh---Jag har ALDRIG behövt betala mer än ursprungsskulden.Innan jag hittade hit till FR så körde jag systemet
byt jobb låt KFM leta lite.När dom hittade min arbetsgivare då hann dom dra max 1 gång innan denna mannen bytte arbete igen.
På så sätt gjorde jag nog detta 4 ggr.Efter det så blev jag vräkt men ändå inte min hyresvärd ville ha mig vräkt från deras lägenhet jag
bodde i men inte hade betalt hyra på minst 6 månader.KFM kom med ett papper jag skulle skriva vad som var och inte var.
Jag skrev till dom och hade kanonläge att få ihop en bra story.Efter 4 veckor kom beskedet målet avskrives:)

Efter det skrev jag mig inte på någon adress alls posten kom vet ej???..Jag flyttade tillsammans med min sambo utan att skriva mig på denna adress innan jag hade full koll på landet.Nu så kom dagen D.
Jag hade full koll på alla mina skulder och på detta viset visste jag att ALLLLLLLLA skulder med preskribtionstid på 3 år skulle skrivas av till
220%.Vad sedan inkassobolagen skulle skriva och hävda det skulle jag skita på alla dagar.För-----------------
Enligt utdrag från Skatteverket så var min adress Okänd hemvist sedan år 2005.
Det enda som skulle kunna stoppa allt nu var det förbaskade skulderna på 10 års preskription.
Jag visste det skulle komma något på detta förr eller senare.Sant 4 skulder dök upp när jag beslutade mig för att skriva mig på 1 adress.
2 av dessa lyckades jag ändå preskribera för att jag stod på mig och var lite stor i truten med dvs poängterade att snacka inte skit med mig för det ni säger stämmer absolut inte.Oftast efter det andra brevet gav dom upp,men 2 skulder lyckades jag aldrig bli av med men dessa kan jag överleva att betala.Jo sant jag höll mig undan deras jävla rävspel som jag anser KFM/Inkassobolag kör.
Uppfattningen jag vet är KFM skiter FULLSTÄNDIGT I om du nu tex vill försöka betala bägge samtidigt dvs KFM+Inkassoskulder.
Man har oftast bara råd att betala KFM och knappt det.
Inkassobolagen sitter som ena jävla skitarslen och bara väntar ut alla som har mycket skulder hos KFM.När dom sedan ser att skulderna minskar.Då ska du få se på fasen att nu kommer alla skitstövlar/Hökar in och ska ha sin del.För tro mig alla är medvetna så länge du har A-Mål inne så kan dom bara se i stjärnorna att dom kommer att få ens 1:...
Dvs Logiskt sett så kan man aldrig bli av med skulder på kort tid pga detta system.
Jag gav mig fasen på att kringgå systemet lite och testa hur långt jag kunde gå och vinna på detta.
Vinsten idag är otroligt stor dvs ca 700.000:- mindre har jag sluppit att betala enbart pga detta.
Inte rätt men jag ansåg jag skulle vara lika rutten som inkassobolagen.Och för 700.000:- var jag villig att pröva.