Vad skulle vi göra utan er. Både du och Varinder år helt fantastisk. Nu ska jag plita ihop min skuldsaneringsansökan därefter ska jag försöka att börja leva ingen. Som jag ser det har jag bara slösat tid och fem år med skuldsanering ger trots allt frid i själen vilket inte löneutmätning gör. Den stora skillnaden mellan att få tillstånd en uppgörelse som jag har jobbat med och skuldsanering är att man får tillbaks sin kreditvärdighet tidigare men blir det för dyrt så är det knappast någon idé. Som jag ser det så har jag alla fall inte råd men några större utsvävning då uppgörelse ofta blir dyrare än just skuldsanering.
I sommar ska jag faktiskt försöka att leva lite och det har jag inte gjort dem senaste åren. Jobbigt att kasta bort år efter år med en meningslös kamp. Jag vet inte hur mycket jag kan tacka admin och gänget och inte minst osjälviska personer som Gadreel och Varinder.
Jag håller med dig Leffa, det är fantastiskt bra med dessa två på forumet! (plus många andra förstås)
Sen vill jag önska dig lycka till med din ansökan Leffa, håller verkligen tummarna, för jag vet ju hur du har kämpat i motvind med dina försök till uppgörelser!
Du är värd en sanering nu!

Tänk om din ansökan kunde hamna på Gadreels bord...