Ja du mister 500% du får både rätt&Fel.Detta ämne kan fortsätta tills år 2188 typ med alla vinklingar man kan hitta.
Jag anser kanske inte att man kan påpeka att KFM/Regeringer tar liv pga skulder.
Vi alla som är skuldsatta vet ju vilket helvete vi har eller har haft eller kommer att få.
90% av alla skulder har vi trots allt sett till att få,ok inkassobolagen/KFM saftar ju på så mucho det verkligen går.
Skulder finns kvar hela livet egentligen speciellt Bankskulder följer en nästan med ner i graven.
Ang KFM ja men det stora problemet är egentligen att sitter man innanför dörrarna på KFM då har man sina regler att följa.
Jag har påpekat detta innan dom har en tratt över huvudet dvs deras linje gäller sen om jag har ont i magen eller på väg att förlora
mitt arbete pga dom så skiter dom fullkomligt i det.
Men nu kommer vi till en annan del,hade denna person varit utanför KFM:s Dörr då hade situationen varit annorlunda kan jag nästan
garantera dig.Då åker tratten av för trots allt är dom mänskliga människor som tyvärr får göra arbetet jag egentligen inte tror dom vill ha.
Jag tror faktiskt att många går dit för att försörja sig och sin familj inte bara för att såga oss skuldsatta efter knäskålarna.
Det yttersta ansvaret är istället regeringen skulle jag hellre vilja påstå för det är ju dom som har dessa regler.
Jag tror inte regeringen är speciellt intresserade av att få humanare utmätning etc.Utan det är en tillgång för staten KFM m.m att det
finns folk med skulder.Tänkt om alla hade betalat sina skulder imorgon,hur hade samhället sett ut då tror du??

KFM hade fått säga upp en hiskeligt massa folk pga arbetsbrist staten hade inte fått in så mycket obetalda skatter+alla de andra
pengar dom suger in från oss.
Systemet är absolut fel det anser jag med.Det som mest är idiotiskt är att får svensken det bra då fasen i mig hittar regeringen en ny
skatt vi ska betala.Sist skulle det införas skatt på socker svensken ska absolut inte få det bra utan får vi det för bra då kommer beslut
pang senast 1 månad efter dom ens har funderat på vilken skatt ska vi hitta nu då???
När det gäller skuldaneringar etc regler för att underlätta det för oss,just det detta kan ta 112 år innan dom ens kommer med ett vettigt
beslut eller alternativ.
Hade detta varit prio 1 då hade dom underlättat det för oss men tji attan det sket sig dvs dom har inget intresse för att se till
att folk inte tar livet av sig.Men folk tar livet av sig för många olika saker inte endast pga KFM+Staten.