Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Lindorff inkasso ab  (läst 7050 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mattiasson
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« skrivet: November 28, 2009, 22:06:37 »

erfarenheter utav dessa inkassobolags metoder
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #1 skrivet: November 28, 2009, 22:43:51 »

Bara att söka i forumet (använd gärna sökrutan uppe till höger) så hittar du massor om det företaget! Cool
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Mattiasson
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« Svara #2 skrivet: November 28, 2009, 23:00:46 »

Tänk när jag åkte till deras kontor i Gbg,  tänkte försöka få igång en dialog med min handläggare ang exekutiva auktionen utav mitt hem nästkommande dag, då händer detta !...
KONTORSDÖRR låst innan stängningsdax, jag via min mopb ombeds att lämna fastigheten, gör så och väl utomhus så omhändertas jag av polisen, körd till Sahlgrernska psykakutmotagning inlåst och ett LPT-PAPPER SKREVS SEDAN VAR JAG TVÅNGSOMHÄNDERTAGHEN O INLÅST I 72 TIM Onästkommande dag säljer Lindorff mitt hem via Kfm med mig inlåst o utan talan (på Lind begäran ?.....
Loggat
fattigriddare
Hero Member

Antal inlägg: 871

« Svara #3 skrivet: November 29, 2009, 16:20:35 »

Det är ganska hårda krav på att skriva ett LPT intyg, och Lindorff har absolut inte sådana befogenheter, det är ALLTID en läkare som utfärdar det! Sen kan läkaren begära handräckning av polisen!
Men det måste ju ha hänt något allvarligt inne på deras kontor....
Loggat
Sjuksköterskan
Sr. Member

Antal inlägg: 369

« Svara #4 skrivet: Januari 07, 2010, 17:44:01 »

be för det första att få din journal! vilken läkare skrev "först" intyget?
Loggat

Studerande till sjuksköterska. F.d. ingenjör. Pluggar juridik lite nu för att lära mig mer.
kenny555
Hero Member

Antal inlägg: 1109

« Svara #5 skrivet: Januari 08, 2010, 21:21:30 »

Här ligger troligen en hund begraven.Som föregående skriver.För att ens kunna skriva såna intyg då ska det
stå utom all rimligt tvivel på att detta stämmer.
Varför skulle Lindorff stänga före sin utsatta tid+smsa till just din mobil?Huh??
Väck vovven och förtsätt gärna berättelsen överyga oss här på forumet att detta verkligen stämmer.
För inte tror jag fler ser det mer annorlunda än vad jag beskriver.
Jag tror mer på att Lindorff absolut varit medveten om att du var på ingång till dom
Hur skulle dom bara smsa dig hippsan hoppsan???
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: