Sidor: 1 [2] 3   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Käre gode gud...  (läst 24700 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
petterniklas
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 810



« Svara #15 skrivet: December 22, 2009, 11:38:14 »

Robert kan du inte bjuda in anna anka till forumet? Det är ju inte lite fördomar hon har mot folk som är fattigare än henne, den djävla haggan.

Jag ska uppriktigt säga att jag hellre hade valt livstid i bunkern på Kumla än och levt resten av livet under samma tak som haggan.
Hade ändå slutat med livstid i bunkern efter en vecka. Oavsett morgon färdigheterna med munnen. Bara hon öppnar käften vill man spy. Djävla skåning!  Cheesy



Loggat

Skuldfri efter 20 år...
corner
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1464



« Svara #16 skrivet: December 22, 2009, 11:43:37 »

..jaa, nää, hon är inte fullt påsättbar, mest massa skinn och knotor... Var e pattarna? Å andra sidan, om man sätter en påse på huvet påna, och ett par hörselskydd på sig själv så man slipper höra kvackandet, så kanske det går ändå?

Menar, Paul Anka är 70 bast och troligen ganska hörselskadad efter alla år på scen, så med lampan släckt och efter ett par järn får t.o.m. han till det ju  Wink
Loggat
Robert36
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1261



Hemsida
« Svara #17 skrivet: December 22, 2009, 14:50:11 »

Robert kan du inte bjuda in anna anka till forumet? Det är ju inte lite fördomar hon har mot folk som är fattigare än henne, den djävla haggan.

Jag ska uppriktigt säga att jag hellre hade valt livstid i bunkern på Kumla än och levt resten av livet under samma tak som haggan.
Hade ändå slutat med livstid i bunkern efter en vecka. Oavsett morgon färdigheterna med munnen. Bara hon öppnar käften vill man spy. Djävla skåning!  Cheesy




Jamen vafan, sitt inte där i din jävla kassa på ICA å gnäll, använd huvudet, skaffa ett bättre jobb och jobba 80 timmar i veckan så kan du åsså köpa en gucciväska Grin Sicken j*vla stare... Roll Eyes
Loggat

petterniklas
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 810



« Svara #18 skrivet: December 22, 2009, 14:56:59 »

Nu var det faktiskt trådskaparen själv som öppnade upp med anka.

Jag vill bara upprepa än en gång....

Bunkern      Kumla!
Loggat

Skuldfri efter 20 år...
Robert36
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1261



Hemsida
« Svara #19 skrivet: December 22, 2009, 15:04:43 »

Nu var det faktiskt trådskaparen själv som öppnade upp med anka.

Jag vill bara upprepa än en gång....

Bunkern      Kumla![/color]
Jag minns inte att jag skrivit det, alltså har det inte hänt och enligt den klockrena logiken var det du som började. Kvack-kvack. Den där Anka som verkar vurma så för den svenska mannen kan ju låsa in sig på Kumlabunkern och göra lite missionärsarbete. Tror brottsligheten skulle sjunka då.
Loggat

noctumlux
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 2924


raising hell against injustice


« Svara #20 skrivet: December 22, 2009, 15:13:12 »

fast nu tror jag inte de kör missionären på kumla. snarare "oj jag tappade tvålen" style.. mvh noctumlux's fru.
Loggat

Livet är som idrott. Fuskarna försöker hela tiden vinna över de hederliga.
---
pacta non sunt semper servanda.
---
De råd jag ger är min reflektion samt åsikt och skall inte ses som korrekta absoluta sanningar.
---
Noch ein Bier
petterniklas
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 810



« Svara #21 skrivet: December 22, 2009, 15:36:53 »

Nu var det faktiskt trådskaparen själv som öppnade upp med anka.

Jag vill bara upprepa än en gång....

Bunkern      Kumla!
Jag minns inte att jag skrivit det, alltså har det inte hänt och enligt den klockrena logiken var det du som började. Kvack-kvack. Den där Anka som verkar vurma så för den svenska mannen kan ju låsa in sig på Kumlabunkern och göra lite missionärsarbete. Tror brottsligheten skulle sjunka då.


Men då hade väl och andra sidan självmords statistiken ökat...
Loggat

Skuldfri efter 20 år...
Callemaja
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1110


« Svara #22 skrivet: December 22, 2009, 22:40:52 »

Ni måste ju vara bortskämda, eller så snackar ni bara. Jag tror nog på det sistnämnda.

Anna Anka ställer upp för sin man, vad han än kräver. Hur många gör det?
Loggat
petterniklas
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 810



« Svara #23 skrivet: December 22, 2009, 23:46:24 »

Vad du tror intresserar mig inte det minsta.  Cool

Har man bonkat med får hela livet och bor i dem mörka skogarna, är givetvis anka trevligt sällskap. Har man haft ett någorlunda förhållande med det motsatta könet gör sig anka en rätt slät figur.
Loggat

Skuldfri efter 20 år...
corner
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1464



« Svara #24 skrivet: Januari 06, 2010, 14:17:48 »

Nån som vet hur det går för ankan, har hon överlevt? Såg att f.d. gubben hennes satt gräns på 35 000 för hennes kreditkort... stackars utfattiga människa, det blir att leva på annat brosk än ankbrosk resten av livet... eller kanske ta en massa överårig svällkroppsmassa i käften varje morgon istället, för att dra sig fram?

Nä, fy, nu var jag nog elak *skämsa*
Loggat
petterniklas
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 810



« Svara #25 skrivet: Januari 06, 2010, 14:24:52 »

Nån som vet hur det går för ankan, har hon överlevt? Såg att f.d. gubben hennes satt gräns på 35 000 för hennes kreditkort... stackars utfattiga människa, det blir att leva på annat brosk än ankbrosk resten av livet... eller kanske ta en massa överårig svällkroppsmassa i käften varje morgon istället, för att dra sig fram?

Nä, fy, nu var jag nog elak *skämsa*

Nja hennes senaste kontrakt med tv3 gav henne 2,1 miljoner svenska tyckte jag såg någon notis om det på aftonbladet. 300 000 dollares skulle jag tro. Tror hon klarar sig ett tag på det även om man kommer från skånska Bjuv.

35000 kr, var det i månaden eller per vecka?

Jag skulle vilja se ett långt big brother avsnitt med henne och Peter Hellmax. Är det för mycket begärt? Kan på rak ärm inte säga vem jag tycker mest illa om.

 
Loggat

Skuldfri efter 20 år...
Robert36
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1261



Hemsida
« Svara #26 skrivet: Januari 06, 2010, 18:04:13 »

Nån som vet hur det går för ankan, har hon överlevt? Såg att f.d. gubben hennes satt gräns på 35 000 för hennes kreditkort... stackars utfattiga människa, det blir att leva på annat brosk än ankbrosk resten av livet... eller kanske ta en massa överårig svällkroppsmassa i käften varje morgon istället, för att dra sig fram?

Nä, fy, nu var jag nog elak *skämsa*
Jag tror att deras skilsmässa är en PR-kupp.
Loggat

petterniklas
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 810



« Svara #27 skrivet: Januari 06, 2010, 18:29:03 »

Gör rätt gör om. Inte en chans i hela världen att det är en pr kupp. Då är Paul Anka inte normal. Storleken på hans dumstrut är i närmsta XL.
Loggat

Skuldfri efter 20 år...
Robert36
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1261



Hemsida
« Svara #28 skrivet: Januari 06, 2010, 19:24:38 »

Gör rätt gör om. Inte en chans i hela världen att det är en pr kupp. Då är Paul Anka inte normal. Storleken på hans dumstrut är i närmsta XL.
Vart där, gjort det, har t-shirten.

Jag kommer in absurdum hävda PR-kupp. Glöm inte var du läste det först. Cool

He-he
Loggat

petterniklas
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 810



« Svara #29 skrivet: Januari 06, 2010, 21:33:23 »

Jag kommer inte komma ihåg det och isåfall har det inte hänt
Loggat

Skuldfri efter 20 år...
Sidor: 1 [2] 3   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: