Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: ÄNTLIGEN skuldfri.  (läst 13520 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
fransisco
Jr. Member
**
Offline Offline

Antal inlägg: 78


« skrivet: Februari 08, 2017, 14:24:14 »

Försatt i personlig konkurs 2007 ca:1,9 miljoner kronor i skuld, (kändes ganska tungt just då).  Sad

Första löneutmätning Juli 2012, 12683 kronor, (kändes ännu tyngre).  Sad Sad

Men idag efter aggressiv löne- och skatteåterbäringsutmätningar med
739.052 kronor i inbetalda medel,
657.723 kronor i preskriberade skatteskulder,
ca. 550.000 kronor preskriberat och avskrivet med hjälp av er,

idag är skuldsaldot 0 kronor och det känns jävligt skönt och lätt.  Smiley Smiley Smiley

TACK ALLA FATTIGA-RIDDARE FÖR ER HJÄLP

PS. Admin, nästa lön som är enbart min egen kommer bidrag för din fortsatta drift av detta fantastiska forum, hoppas det finns kvar länge, länge.......
Loggat
Jonte
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 38


Inget är omöjligt.


« Svara #1 skrivet: Februari 08, 2017, 15:33:55 »

STORT GRATTIS.
Loggat

Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid
mrronny
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 14


« Svara #2 skrivet: April 10, 2017, 16:57:56 »

Jag vill säga grattis till er och mig själv som äntligen blivit skuldfri. Jag blev utsatt för ett bedrägeri i mitt företag av en god vän 1995. "Vännen" blåste mig på 1,2 miljoner och jag fick bära skiten från detta. Vännen dömdes till
2,5 års fängelse för grovt bedrägeri. Hon även utsatt andra för bedrägeri efter mig och suttit inne ytterligare 2,5 år.

Jag sökte skuldsanering 2012 och blev direkt beviljad detta då skulden till mina borgenärer ökat till ca 3 miljoner.
Konstigt att inkassobolagen får ta ut en ränta på över 30% men det är väl för att vi ska bli evighetsgäldenärer så de kan sko sig på oss skuldsatta.
Min skuldsanering har precis blivit klar och jag är nu SKULDFRI efter 22 år!!??
Kollat med UC och det finns ingen betalningsanmärkning!!!
Jag har under tiden som jag skuldsanerat kunnat arbeta extra och tjänat ca 45 tusen netto extra utan att anmäla till KF samt att borgenärerna tagit upplysning och sett att min inkomst varit högre än uppgivet.
KF är ju ett arbetsdokument internt där de godkänner ett ökat betalningsutrymme på 4-5 tusen i månaden utan att skuldsaneringen påverkas.
Jag vill säga till er all som befinner sig i "skiten". Det finns hopp, ge inte upp, sök sanering så fort som möjligt och göm er inte. Skulderna växer lavinartat av sig självt.
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: