Sidor: 1 2 3 [4]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Så här är det för mig som skickade in ansökan efter 1 Nov-16  (läst 17821 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
swespy
Newbie
*

Antal inlägg: 34

« Svara #45 skrivet: Januari 07, 2021, 21:27:49 »

Japp. Bara dagar kvar nu o inte år.
Kommer vara en sjukt skön känsla.  Smiley
Loggat
marika71
Full Member

Antal inlägg: 153

« Svara #46 skrivet: Januari 13, 2021, 07:41:05 »

Idag slängde jag in min sista inbetalning men har 1 år kvar innan det är helt slut.

Det här känns ju helt sjukt.

160000 kr har jag betalat in och då har jag mer än halva tiden enbart jobbat 50 %.

Nu försöker jag göra i ordning en budget, sonen fyller 15 till sommaren och som de flesta grabbar vill han ta moppe kort. Jag behöver börja prioritera tandläkare då jag inte satt min fot där under skuldsaneringen.

Vilken lycka det här känns :-)
Loggat
bellabus
Full Member
Inloggad Inloggad

Antal inlägg: 249

« Svara #47 skrivet: Januari 13, 2021, 12:38:18 »

Grattis!! Gör min sista inbetalning på fyraårig betalplan i juni (eg juli) och ser äntligen ljuset i tunneln! Dock, vilket jag säger till personer med skuldsanering som inte föregåtts av utmätning, har dessa fyra åren varit en mild västanfläkt jämförelsevis.
Loggat
marika71
Full Member

Antal inlägg: 153

« Svara #48 skrivet: Januari 13, 2021, 16:40:57 »

Om jag ska summera så var nog första året värst innan man hade fått till en budget som skulle funka. Många saker har man lagt på is som att bara tex gå till tandläkaren. Köpa nya kläder har man inte gjort på år och dagar, och frisör vet jag inte när jag besökte sist..

Aldrig mer en skuld igen..
Loggat
Sidor: 1 2 3 [4]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: