Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Decidas Info AB  (läst 1715 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mimosa
Hero Member

Antal inlägg: 901

« skrivet: September 28, 2016, 15:45:02 »

Nån som känner till detta kreditföretag? Fick plötsligt en kreditupplysning ifrån dom där Bonprix var frågare. Till saken är att när jag handlade på Bonprix så betalade jag med mitt kontokort (har handlat därifrån förut med kortet). Varorna blev betalda ifrån mitt konto. Så varför denna kreditfrågan då. Jag kommer att ta kontakt med Bonprix och fråga vad tusan de håller på med. Nu är jag sur och kränkt  Angry
Loggat

Man kommer fram trots snigelfart
kindley69
Newbie
*

Antal inlägg: 1

« Svara #1 skrivet: Oktober 11, 2019, 12:10:50 »

Nån som känner till detta kreditföretag? Fick plötsligt en kreditupplysning ifrån dom där Bonprix var frågare. Till saken är att när jag handlade på Bonprix så betalade jag med mitt kontokort (har handlat därifrån förut med kortet). Varorna blev betalda ifrån mitt konto. Så varför denna kreditfrågan då. Jag kommer att ta kontakt med Bonprix och fråga vad tusan de håller på med. Nu är jag sur och kränkt  Angry

Hej alla medlemmar !

Jag fick också brevet från Decidas Info AB 20191001 där Alektum Inkasso AB var fråga ställare-(jag har några ärende hos denna företag). Vet eller känner till någon om denna upplysning företaget ?
Finns något samband med " Bisnode Sverige AB " ?

Våre tacksam för information.
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: