En liten uppdatering då sen senast...
Jag hävdade preskribtion som jag tidigare skrev o Intrum tyckte inte som jag, hör o häpna....
Till sist hamnade det hos tingsrätten som på ett par dagar tog ett beslut att gå på Intrums linje, trodde ju nånstans att det skulle bli nån sorts rättegång som då skulle vara lite besvärlig för Intrum, men tingsrätten gick direkt på Intrums linje som sagt..
Nu ska jag övertyga hovrätten att ta upp detta?!
Jag ger upp o kryper in under min lilla sten igen.
Klockan är mitt i natten och allt känns mörkt på alla sätt!
Till alla er som INTE bara ger upp, NI HAR MIN UPPRIKTIGT DJUPA RESPEKT!!
Önskar att jag kunde tro lite mer på mig själv och inte vara så jävla vek, men nu blir det in under stenen igen o bara dra ner rullgardinerna...
Till Ivkej och alla andra på Fattiga Riddare, tack för era goda råd och uppmuntrande historier och fortsätt med det ni gör!
Utan det jag har läst och lärt mig här så hade jag aldrig ens tänkt tanken på att försöka, dessutom så har jag haft ett par år av hopp när jag intalat mig själv att det ska gå!
Nu är det endast några timmar kvar tills mitt "synnerligen goda skäl" till varför hovrätten ska ta upp mitt fall ska var ihopskrivet och emottaget, fan va less jag blir på mig själv som bara la mig på rygg och gav upp....igen......
//Strutsen