Idag fick jag vetskap om en skuld från 2010, tyckte dock att det verkade konstigt för totalbeloppet var nästan lika högt som ursprungsbeloppet.
Jag ringde upp företaget som handhar skulden och frågade vad är skulden idag, jag vill inte få nya skulder pga någon administrationsavgift. Då säger fröken att totalskulden var ytterligare någon 1000 lapp och då frågar jag hur kan skulden vara så liten då den härstammar från 2010:
Vi är snälla svarade hon! om du betalar in den omgående slipper du en anmärkning, hur kan det inte vara en anmärkning från en skuld som är 4år gammal

Jag svarade henne att jag bryr mig inte, det ligger ca 1 miljon hos kronofogden redan. Då blev hon lenare än ett Lambi Lamm och så ömkande, tror hon ville få in stålarna.
Hur som helst den ska jag betala in imorgon, vill inte ha skulder på mig som är riktiga även om den bilfan aldrig var min.
Man borde kunna sälja sina skulder så som indrivningsbolagen, undra om det går?
Skulle vara häftigt när krono kommer för att göra en indrivning, nähädu den skulden har jag sålt till pellemålvakt som sitter på parkbänken