Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Skuldrådgivning bättre efter kritik  (läst 1621 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
intrumcleaner
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 2174



« skrivet: November 28, 2013, 04:01:51 »

Skuldrådgivning bättre efter kritik

Laholm, Vadstena och Vindeln som tidigare kritiserats för sin bristande skuld- och budgetrådgivning uppger att de blivit bättre på att tillhandahålla tjänsterna. Enligt en rapport från Konsumentverket i våras saknades detta i de tre kommunerna, trots att det är en lagstadgad verksamhet.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/skuldradgivning-battre-efter-kritik_8768134.svd
Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: