Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Gothia PuL innehåller bara REX information  (läst 9078 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
MickeA
Jr. Member
**

Antal inlägg: 87

« skrivet: September 23, 2013, 12:46:16 »

Jag sitter här och försöker gå igenom min PuL från Gothia, det dom skickat med är 4 skärmdumpar som enbart innehåller mitt namn och adress, en fakturaspecifikation som det står hyra på ett antal gånger med ett datum som är över 20 år gammalt (tror det är en leasinghyra) Avräkning och dröjsmålsränta som är mer än 20 år gammalt.

Sedan följer ett registerutdrag på 14 sidor som enbart innehåller REX uppdateringar och ändrade personuppgifter.
Jag vet att det skickats utskick om detta till mig och att jag haft kontakt med dom tidigare i dessa ärenden, men det finns INGEN som helst information om detta.
Självklart kommer detta anmälas till DI. Men allt tar ju sån jävla tid.

Jag har då ett par frågor.
1. Ska inte en PuL innehålla all information om mig som finns gällande mina ärenden och mitt personnummer, är det inte strukturerat när det finns i deras databaser på mitt personnr?
2. Kan man polisanmäla detta?
3. Vad ska jag göra härnäst? Det mesta är klart för mig så jag kan bli skuldfri till årsskiftet om jag slipper sådana här idioter som Gothia och Aktiv Kapital.
4. Finns det någon i Stockholmsområdet som är grym på detta och kan hjälpa till mot ersättning? Vi är flera personer som jobbar tillsammans för att rätta till våra skulder och har då möjlighet att betala för hjälpen.

Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: