Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Då var allt löst!  (läst 15056 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
johnan69
Jr. Member
**

Antal inlägg: 74

« skrivet: Januari 23, 2013, 15:53:44 »

Fyfan, efter 25 års slit så är jag äntligen av med alla skulder förutom ett mindre lån till de sista skulderna.
Min väg ut blev sveaekonomi's skuldsanering. Var mycket skeptiskt från början, men det visar sig att den blev den bästa lösningen för mig.
Det viktigaste var att bli av med KFM då de drog 17.000 i månaden.

Jag vill tacka alla som har hjälpt mig här!  Wink

Loggat
Usg64
Sr. Member

Antal inlägg: 297

« Svara #1 skrivet: Januari 23, 2013, 16:14:03 »

Nice  Smiley
Bra att det fungerade, själv kör jag på KFM metod blir kvitt dem nästa månad  Grin
Loggat
jevbe
Newbie
*

Antal inlägg: 26

« Svara #2 skrivet: Januari 23, 2013, 19:13:53 »

STORT grattis!  Cheesy
Loggat
astajävel
Full Member

Antal inlägg: 149

Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en!

« Svara #3 skrivet: Januari 24, 2013, 00:05:29 »

STORT GRATTIS Grin
Loggat

Only GOD can JUDGE me
Sjuksköterskan
Sr. Member

Antal inlägg: 369

« Svara #4 skrivet: Januari 26, 2013, 12:31:05 »

Fyfan, efter 25 års slit så är jag äntligen av med alla skulder förutom ett mindre lån till de sista skulderna.
Min väg ut blev sveaekonomi's skuldsanering. Var mycket skeptiskt från början, men det visar sig att den blev den bästa lösningen för mig.

Jag vill tacka alla som har hjälpt mig här!  Wink

Kan du berätta lite mer om just Svea Ekonomi skuldsaneringslån?
Loggat

Studerande till sjuksköterska. F.d. ingenjör. Pluggar juridik lite nu för att lära mig mer.
intrumcleaner
Hero Member

Antal inlägg: 2174

« Svara #5 skrivet: Januari 26, 2013, 13:19:47 »

Jag vill tacka alla som har hjälpt mig här!  Wink

Goda nyheter Johnan69, utgår ifrån att du kontrollerat saklegitimiteten på alla fordringar först ...

Och Svea Inkasso (Ekonomi) och deras skuldfinansiering har dryftats på forumet innan se länk. Och ni finner även massor av information om dom genom en enkel Google-sökning.

http://fattiga-riddare.se/forum/index.php?topic=6022.0

Var på er vakt! för bolag som Svea arbetar inte med välgörenhet.
Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
jevbe
Newbie
*

Antal inlägg: 26

« Svara #6 skrivet: Januari 28, 2013, 11:49:52 »

Grattis!

Glöm inte att dra av räntorna på skulderna du betalat när du gör din deklaration!
Loggat
ingvig
Newbie
*

Antal inlägg: 11

« Svara #7 skrivet: Februari 01, 2013, 10:22:02 »

Bra jobbat! Avundsjuk.
Loggat
johnan69
Jr. Member
**

« Svara #8 skrivet: Februari 02, 2013, 10:33:44 »

Jag vill tacka alla som har hjälpt mig här!  Wink

Goda nyheter Johnan69, utgår ifrån att du kontrollerat saklegitimiteten på alla fordringar först ...

Och Svea Inkasso (Ekonomi) och deras skuldfinansiering har dryftats på forumet innan se länk. Och ni finner även massor av information om dom genom en enkel Google-sökning.

http://fattiga-riddare.se/forum/index.php?topic=6022.0

Var på er vakt! för bolag som Svea arbetar inte med välgörenhet.

Jajjemen! Smiley Tack för all hjälp!
Loggat
johnan69
Jr. Member
**

« Svara #9 skrivet: Februari 02, 2013, 10:49:24 »

Till er alla som undrar om Svea Ekonomi's skuld-sanering. Visst räntan är högre än ett traditionellt banklån. Men inga banker ville låna ut.
Fick lånet beviljat tisdag, fredag var alla skulder betalade! (förra veckan)

Lånet är på 2 år, men det fick mig att betala alla A-Mål kvar på KFM samt att inkasso bolagen drog tillbaka B-Målen från KFM.
Jag har alltså nu noll på KFM kontot. Ackord gjordes upp med alla inkasso-bolag.

- Prioritet inkasso är väldigt bra att förhandla med. De drog tillbaka skulden från KFM samma dag vi gjorde upp ackordet. Från 42.000 till 33.000 kr.
De säger på deras hemsida att vi lyssnar, och faktum är att de gjorde det! Tummen upp trots allt!

Från 10.500 netto till 28.300 netto varje månad.
Efter 25 års slit så har man lärt sig att leva på existensminimum, nu placeras pengarna på sparande!

Jag vill återigen tacka alla som hjälpt mig. Från en skuld på 450.500 i maj 2012 till 0 idag. Över 300.000 i preskription tack vare detta forum.
Och jag längtar till det är dags att deklarera då jag har fett mycket ränta att dra av Wink
Loggat
noctumlux
Hero Member

Antal inlägg: 2924

raising hell against injustice

« Svara #10 skrivet: Februari 02, 2013, 12:16:46 »

Till er alla som undrar om Svea Ekonomi's skuld-sanering. Visst räntan är högre än ett traditionellt banklån. Men inga banker ville låna ut.
Fick lånet beviljat tisdag, fredag var alla skulder betalade! (förra veckan)

Lånet är på 2 år, men det fick mig att betala alla A-Mål kvar på KFM samt att inkasso bolagen drog tillbaka B-Målen från KFM.
Jag har alltså nu noll på KFM kontot. Ackord gjordes upp med alla inkasso-bolag.

- Prioritet inkasso är väldigt bra att förhandla med. De drog tillbaka skulden från KFM samma dag vi gjorde upp ackordet. Från 42.000 till 33.000 kr.
De säger på deras hemsida att vi lyssnar, och faktum är att de gjorde det! Tummen upp trots allt!

Från 10.500 netto till 28.300 netto varje månad.
Efter 25 års slit så har man lärt sig att leva på existensminimum, nu placeras pengarna på sparande!

Jag vill återigen tacka alla som hjälpt mig. Från en skuld på 450.500 i maj 2012 till 0 idag. Över 300.000 i preskription tack vare detta forum.
Och jag längtar till det är dags att deklarera då jag har fett mycket ränta att dra av Wink

Det är alltid individuellt hur saker löser sig, men i ditt fall är det bara att gratulera.  Cheesy
Loggat

Livet är som idrott. Fuskarna försöker hela tiden vinna över de hederliga.
---
pacta non sunt semper servanda.
---
De råd jag ger är min reflektion samt åsikt och skall inte ses som korrekta absoluta sanningar.
---
Noch ein Bier
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #11 skrivet: Februari 13, 2013, 17:21:23 »

Grattis!!  Så länge TS är nöjd är jag nöjd!  Smiley
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: